Ja, het sneeuwt/ijzelt weer Wat is het toch heerlijk dat haflingers zo koel in het hoofd zijn!
Story
Geplaatst: 19-12-11 12:11
Aartje schreef:
Daar hebben we Story weer! Wat ziet hij er goed uit! Geen dikke vacht? Wel mooi donkere kleur zeg!
Story staat onder een deken (ook vanwege zijn artrose) vandaar geen bolliewollie Maar ik vind hem al wollig genoeg hoor haha. Voorgaande jaren ging hij altijd geschoren de winter door.
Silkaay
Geplaatst: 19-12-11 14:25
@Marlis waarom geschrokken? Waren ze zo vuil misschien?
@_Aurora_ Die tweede is zo leuk!
untraceable
Geplaatst: 19-12-11 15:48
heb nu eindelijk door hoe je foto's op Bokt zet
Mijn bijrijdpony Sjors
Laatst bijgewerkt door untraceable op 19-12-11 16:29, in het totaal 3 keer bewerkt
@ Annienke heeft het bij jullie gesneeuwt? @ untraceable leuke foto in het water @ xDaantjxx stella had zich wel vermaakt hé
xkimmx
Geplaatst: 19-12-11 18:57
Annienke : Wow heeft het bij jullie gesneeuwt! untraceable : Dat is wel een ander plaatje dan die van Annienke Maar wel erg leuk zeg!
Vandaag even wat ander met Joy's manen gedaan dan de standaard vlechten, met heel veel moeite en frustratie paar vissengraat vlechten erin gekregen Sorry voor de slechte kwaliteit, is met telefoon gemaakt.
Ine23
Geplaatst: 19-12-11 19:02
Wauw die vlechten van Joy !
Ik heb hier weer prachtige haflingers zien voorbijkomen!!!
Leuke waterfoto van Sjors!
Oh, er is al sneeuw bij jullie Annienke? Leuk! Hier enkel regen en plassen
Ik neem ipv 3 gewoon 2 plukken, pak van de linker pluk een klein plukje en doe die bij de rechter pluk er aan de binnenkant bij, dan pak je van de rechter pluk een buitenste plukje en stop je weer aan de linkerkant aan de binnenkant erbij. Zo elke keer door en even aantrekken tussendoor Blijft langer zitten!
mooie foto´s wederom.....en dat het even wit was, was niet overal zo hoor . die vlechten zijn idd makkelijk, dat noemen ze een vissengraat
Es_ther
Geplaatst: 20-12-11 11:03
@Ine, ook al zomereczeem paardje
Ine23
Geplaatst: 20-12-11 11:06
Inderdaad! Normaal hou ik een deel van de manen perfect lang, maar dit jaar zo lang het eczeemdeken erop gehad dat alles begon uit te vallen.. Dan maar een stoere coupe, vind het best wel staan bij Mara