mooie fotos weer! mooi zo dat licht bij sally, gave fotos van goldy en wolder! leuke rijfoto, en iedereen weer mooie fotos haha. ik heb de fotos van de shoot;
hoe bedoel je zonde? bedoel je dat het lelijk is zo 1 riempje? zoja, dat vind ik zelf ook hoor. alleen winston heeft een misgroeid botje dus hij kan alleen maar zo hoofdstel met een laag neus riempje.
hihi ja helaas! maarja het zou oneerlijk tegen overhem zijn om een mooi hoofdstel aan te schaffen voor de mooiheid terwijl het hem heel erg irriteert, misschien dat ik is ga kijken of een mexicaans hoofdstel ofzo past, die riempjes zitten anders.
Ah wat ziet dat er allemaal heerlijk uit! Zeker die op het strand in het water! Joy staat op 10 minuten van het strand alleen door de pees kunnen we niet naar het strand mis het zo .
Ik ben afgelopen vrijdag voor het eerst met Wimbley zonder andere paarden erbij naar het strand gewandeld!! Vriendlief natuurlijk mee met camera, foto's maken was alleen niet zo makkelijk met een rond springende jaarling!