Ja he! Dat vinden ze op de keuringen ook, al 2 jaar achtereen heeft ze kampioenstitels behaald. Dat schattige mag er trouwens wel vanaf hoor, het is een dikke boevige puber die 'ik ben 2 en zeg nee' heel serieus neemt..
_Bitje_
Geplaatst: 07-05-11 15:55
Sita_ schreef:
Ja he! Dat vinden ze op de keuringen ook, al 2 jaar achtereen heeft ze kampioenstitels behaald. Dat schattige mag er trouwens wel vanaf hoor, het is een dikke boevige puber die 'ik ben 2 en zeg nee' heel serieus neemt..
haha, maar wel terecht hoor, een mooie merrie is het
Knap hoor, wacht maar als ze later volwassen is! Ik heb even in je profiel gespiekt maar wat heb jij knappe paardjes zeg! en wat goed verzorgd zien ze eruit zeg!
Prachtige foto's van Manchester, en Beau ziet er ook weer goed uit.
Peeps&Kyra zien er ook goed uit, wat groeit Kyra zeg jeetje!
Nibbit ook weer eens, hij is nog steeds iets te mager maar we kunnen hem echt niet meer voeren dan we nu al doen helaas.
_Bitje_
Geplaatst: 07-05-11 16:54
jeuh, nibbit goed springen zeg!
Tezzy
Geplaatst: 07-05-11 16:54
Ik zag een Manchester Nibbit die hooog springt Sita_ die haar pracht showt Een Liefe Peeps met Kyra die het erg knap doet als braaf veulie! Veulie bij Nathalie.. En natuurlijk Willem!