@Madeira_: mijn haf is allesbehalve gemakkelijk... Eenkennig waardoor ze echt rot is naar andere mensen, gemeen tegen andere paarden, onder het zadel een kleine bok... Ze is aan het puberen en ik vrees dat ik haar teveel verwen...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Luanaa schreef:Er bestaan ook geen 'lelijke' haflingers toch?
xLaus_ schreef:Luanaa schreef:Er bestaan ook geen 'lelijke' haflingers toch?
O jawle hoor
Madeira_ schreef:Amanda, jammer dat je geen mod binnenkort meer bent! (Jij leek me wel een goed iemand daarvoor). Maar ja te weinig tijd is te weinig tijd he.
Iemand beweert hier trouwens steeds dat haflingers ''ow zo makkelijke'' paarden zijn. ''Veelste mak voor haar''. Mijne is toevallig heel erg mak/betrouwbaar, maar volgens mij kunnen hafjes best eigenwijs zijn of niet? ..
Madeira_ schreef:Ik wil wel is een lelijke haf zien?
Nou ja, weet je, het is mijn eerste pony. En ik vind het gewoon heel vervelend om steeds te horen dat ''haflingers oh zo makkelijk zijn voor haar''. Ik bedoel, nou en, laat mij lekker genieten. Ik heb gewoon een betrouwbaar dier nodig (ben bijna blind, dus hoef geen haflinger dat opeens aan de andere kant van de bak staat en ik eraf donder omdat ik de beweging niet ''zag'' aankomen).
Laus, ik wil ook antwoord op mijn vraag van JOUW
Marsje_Bon schreef:Mijn pony is ook erg lief, voordat ze van mij was heeft ze voor een karretje gelopen, dus ze is 200% verkeersmak. Vorig jaar heeft ze acute hoefbevangenheid gekregen en daardoor is ze niet echt dressuurmatig meer te berijden. Wel maken we vaak buitenritjes. Ze rijdt nu sinds een paar maanden ook mee in de manegelessen op de manege waar ze staat en dat doet ze echt super goed. Hoe kleiner de kinderen, hoe liever Bonnie is. Ze is echt superbraaf en luistert dan ook echt heel goed. Bij ons op de manege rijden ze FNRS proeven en afgelopen zondag heeft er een klein meisje wedstrijd op haar gereden in de F1 en ze is 1e geworden, is was echt supertrots op mijn meissie!! Wilde dit even vertellen haha :d