TjelleBieb schreef:Nieuwe page.
Late reactie

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TjelleBieb schreef:Nieuwe page.
Hilde_q schreef:mensen ik heb probleem![]()
SmeeJ schreef:Ff iets doen hoor.
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Hilde_q schreef:ik had een hele mooi haf afbeelding gebruik voor onze koppen had haar ook een toestemmings mail gstuurd en kkreeg net pas (5 min. geleden de opmerking dat ze het liever niet had
lotteluvah schreef:TjelleBieb schreef:Ik geef toe, het is niet het beste baantje dat je kan hebben.
Maar je VERDIENT geld (ook later) waarmee je jezelf kan onderhouden.
Er werkt een meisje van 22, die heeft 2kinderen en is alleenstaand en die red het makkelijk.
Het is beter dan later op de bank liggen en in me neuspeuteren.
Ik zie het mezelf later ook niet doen, maar als het moet, dan moet het maar, ookal is het de zeeman of in de bouw or whatever.
Ik heb het niet over het verdienen, maar over het werk opzich
Hilde_q schreef:ik had een hele mooi haf afbeelding gebruik voor onze koppen had haar ook een toestemmings mail gstuurd en kkreeg net pas (5 min. geleden de opmerking dat ze het liever niet had
lotteluvah schreef:Ach, het is maar net wat je zelf wil later.
Iedereen heeft toch een andere mening.
TjelleBieb schreef:lotteluvah schreef:Ach, het is maar net wat je zelf wil later.
Iedereen heeft toch een andere mening.
Tuurlijk.
Maar je hebt er nog nooit gewerkt/stage gelopen,
dus je kan er EIGELIJK niet over oordelen.
biancailona schreef:ben even naar de kalfjes tot straks
TjelleBieb schreef:Een klasgenootje van mij loopt stage in Forecast.
En ik heb gehoord dat het écht een kûlote stage is, omdat iedereen op d'r zeikt en iedereen de hele dag chagerijnig is en ze het nooit goed doet.
Tsja, da's lekker?
Ik heb liever een stage met gezellige mensen om mee heen waarmee ik kan lachen (bijv. zeeman of scapino) dan een Forecast of Donna Kelly waar alleen maar op je getieft word.
Slaat nergens op.
lotteluvah schreef:TjelleBieb schreef:Tuurlijk.
Maar je hebt er nog nooit gewerkt/stage gelopen,
dus je kan er EIGELIJK niet over oordelen.
Het lijkt me gewoon niks
Misschien ook omdat die winkel hier niks is.
TjelleBieb schreef:Dat kan idd.
Maar daarom hoef je niet gelijk iets te zeggen van 'Het zou je toekomstbaan maar zijn.'
Er zijn ook mensen die moeten putjesscheppen hoor, het kan allemaal veel erger.
We kunnen niet allemaal de MOOISTE toekomst baantjes hebben. (die jij zou willen)
TjelleBieb schreef:Tsjoh, ze hebben mij van huis uit geleerd dat ik met een rijke vent moet gaan trouwen.
Daar kan ik toch ook niet vanuit gaan?
Btw, ik wil helemaal van me nooit niet trouwen.