dlientjuh schreef:ja ik vergeet tegenwoordig zoveel
Nou vooruit ik vergeef het je

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dlientjuh schreef:ja ik vergeet tegenwoordig zoveel
Naomi_Haffie schreef:noju lekker dan .. kevin sliep al.. en nu is mees ook vertrokken wat hij werd moe, wat een watjes
Babsie_Flash schreef:ben je zo aan gewend..
Babsie_Flash schreef:Naomi_Haffie schreef:noju lekker dan .. kevin sliep al.. en nu is mees ook vertrokken wat hij werd moe, wat een watjes
Mannen...
Naomi_Haffie schreef:30 paginas in 10 minutenlukt noooit
dlientjuh schreef:Babsie_Flash schreef:ik kreeg gisteren nog complimenten van collega's dat ik van die mooie nagels heb. Ze snappen niet hoe dat kan... wel, gewoon met handschoenen aan rijden! en niet met je vingers de manen uit de klit halen! maar met een kam!
doet ik ook..
maar op een een of andere manier![]()
en rijd altijd met handschoenen
maarja ik heb gewoon snel scheurende nagels..
hou ze altijd bij en heb er zelfs speciale middeltjes voor
Babsie_Flash schreef:Mannen.. ze zijn allemaal hetzelfde.. de één nog luier dan de ander
Monica_86 schreef:Naomi_Haffie schreef:30 paginas in 10 minutenlukt noooit
Naomi_Haffie schreef:die mees is gewoon 1.91 ,, hoe zou het eruit zien als ik ernaast liep
Babsie_Flash schreef:Is het alweer zo laat?
Babsie_Flash schreef:We gaan snel! gaat goed zo!
Monica_86 schreef:Naomi_Haffie schreef:die mees is gewoon 1.91 ,, hoe zou het eruit zien als ik ernaast liep
hahaha en jij bent.... 1.19
Naomi_Haffie schreef:die mees is gewoon 1.91 ,, hoe zou het eruit zien als ik ernaast liep
Maxielover schreef:Babsie_Flash schreef:We gaan snel! gaat goed zo!
Ja idd, hou het nauwelijks bij !!!Heb ik een berichtje geplaatst, moet ik alweer zoeken naar de vorige om de reacties te bekijken... Ben een beetje aan het verdwalen geloof ik !!
Maxielover schreef:Babsie_Flash schreef:We gaan snel! gaat goed zo!
Ja idd, hou het nauwelijks bij !!!Heb ik een berichtje geplaatst, moet ik alweer zoeken naar de vorige om de reacties te bekijken... Ben een beetje aan het verdwalen geloof ik !!
Monica_86 schreef:Naomi_Haffie schreef:die mees is gewoon 1.91 ,, hoe zou het eruit zien als ik ernaast liep
hahaha en jij bent.... 1.19
Naomi_Haffie schreef:1.53
Babsie_Flash schreef:Naomi_Haffie schreef:die mees is gewoon 1.91 ,, hoe zou het eruit zien als ik ernaast liep
mannen noemen dat een IPH-tje