Dream heeft ook een skippybal van de blokker met zo'n gezichtje erop in der stalletje hangen, als ze boos is trekt ze hem er altijd af en gaat ze erop zitten of 'valt ze hem aan' wij hebben ook zo'n grotere blauwe bal, die had ik laatst in de paddock gegooit met haar erbij nou heb me nog nooit zo kapot gelachen de eerste keer dat ik een vliegende dream heb gezien, madame dacht slim te zijn en sprong hoppa op de bal nou het gevolg daarvan was weer dat ze ging vliegen, gelukkig is onze paddock net weer gedaan en zit er mul zand in dus mevrouw viel sprong weer op en bokte een keer keihard tegen de bal aan, volgende keer toch maar camera meenemen!
hmm, tja van haflingers moet je het hebben he. Ben er trouwens zaterdag achtergekomen dat haflingers best wel ijdel kunnen zijn. Dream's vriendje pieter is nogal happerig en dacht zaterdag 'laat ik jou eens in je manen bijten'.. Nou dacht dream dus mooi niet. toen steigerde ze tegen hem op wel 3 x, zag er wel gaaf uit! was de eerste keer dat ik het zag bij der (oe dan die manen! ) maar heb nooit geweten dat hafjes zo ijdel konden zijn! of hebben meerdere hier zulke ijdele gekke hafjes?
Baileysdream
Geplaatst: 04-04-11 17:58
Ik ben nog heel wat foto's tegen gekomen! dus ga even spammen met foto's!
Séxy hoofd! wat doe je als je 3 uur verveling hebt? onze eerste onderlinge wedstrijd! natuurlijk 1e. Dream verveelt zich zwaar in de paddock. en dan als laatste de liefde van haar vriendje pieter; die misschien woensdag word verkocht!
wat een lejuke foto;s En fijn dat castratie van nando goed is gegaan.
Kyra met geboorte gemeten op 95 cm en vandaag op 99 cm, ze groeit goed. Voetjes weer opgetild, geborsteld, gesprayt met water en aan halstertje achter mams aangelopen, afentoe snapte ze het nog niet helemaal maar ik vind der erg braaf en makkelijk voor der 5 dagen