In haar advertentie stond ook dat ze 1.48m is maar ze lijkt me echt veel groter (maar dat kan ook zijn omdat ze een tank is
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
In haar advertentie stond ook dat ze 1.48m is maar ze lijkt me echt veel groter (maar dat kan ook zijn omdat ze een tank is
)

Maar je kunt het gewoon checken bij het KVTH natuurlijk? (Als het kan alleen de oude niet weggooien, want je entingsstickers gaan natuurlijk niet ineens ook over een nieuw papiertje)
Hengstveulens gaan hier eigenlijk altijd weg, opfokken tussen de merries is best lastig, dan houd ik liever een mooie merrie voor de fok aan.
(nieuwsgierig aangelegd haha)

(En wat een paard
) Leuk joh, als je paard dus op de vorige locatie achter elkaar besprongen werd door een ruin met teveel praatjes... Enfin, nu de fysio/Chiro/osteo een bericht gestuurd om haar hopelijk gauw te komen behandelen, dan kan ik haar daarna los houden zelf in de bespiering.
)
Zal woensdag even een foto maken van de papieren. Ze mag het eerst lekker rustig aan doen en bijkomen, ze staat haar hele leven al in dezelfde kudde dus het zal wel even omschakelen zijn voor haar.