Ik zal morgen even bij lezen maar hier een foto van mij & Andy, de haflinger!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
horsii schreef:
MelisXFeikje schreef:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK HEB EEN HAFFIEEEEE!
Naja bijna, hopenlijk komt deze wel door de keuring heen
heel erg stom maar ik weet zijn volle naam niet. op papier heet hij Alfonds. maar we noemen hem Foppe ( jah bah maar iedereen vond t n leuke naam.) Hij is 7 jaar oud. En een nakomenling van de hengst Amsterdam. mn telefoon is bagges dus nog geen foto maar die komt snel! Echt een kruising modern/klassiek. Heeft lang behang maar missen een paar happen uit. (weidemaatjes)
echt een schatje, 10000% verkeersmak. in de bak wel koppig zoals de haff betaamd. moet nog wel wat leren in de bak. toch moet ik me er bij neerleggen nu dat ik eindelijk een paard heb dat ik niet de wedstrijden in kan. hij is 1.45 en het past net met mijn 1.68 . ook moet ik wat kilo's kwijt. beter voor hem. maar ik weet zover niet hoeveel kosten er aan de endurance verbonden zijn. en wat kan ik nog meer met hem doen, haflingerdagen etc. ?
ik ben helemaal happyyyyyyyyyyyyyyy![]()
hij heeft trouwens een grijze neus en rond de ogen en een lekker haff kont
kitzbi schreef:Ik heb hier een hengst staan echt een super karakter.
Je zou niet zeggen dat hij hengst is
Maar maandag wordt hij geholpen.
Hij is 4 jaar en wil hem straks voor mijn dochter gebruiken
horsii schreef:Nee ik kom uit vlaardingen, zuid holland, niet vlaanderen in belgie haha.
Maar ben in rotterdam geboren
Dus alles behalve de zachte g haha
haflinger93 schreef:leuk dekje Josien, ben fan van eurostar dekjes
heb ook een nieuwe eurostar stripe in met groen en bruin
gefeliciteerd MelisXFeikje
ik heb gister spark weer gereden, t was echt heerlijk weer!
een vriendin heeft ook leuke rijfoto's gemaakt. en na het rijden toch nog eventjes naar buiten geweest toen was hij ook wel braaf maar wel heel zenuwwachtig omdat de andere paarden hem maar bleven roepen
Qilan schreef:Vandaag eerste deel van me eurostar setje opgehaald haha
MelisXFeikje schreef:Jaaaaa Foppe is van mijjjj
horsii schreef:Ben bvenieud naar fotos van jou en andy
Nee nietvan dat ze aan het halstertje liep want ik had peeps en maris had kyra en iemand van stal had ef mn hond
maar heb wel paar fotos van in de bak, zijn aan het uploaden
Kyra en peeps(4 dagen, peeps valt trouwens wel snel af dus ef in de gaten houden)
Marlis schreef:Hoihoi.
Weet iemand waar je zo hele grote skippybal kan kopen, zo fitnessbal ?
kitzbi schreef:Nando wordt zo gecastereerd spannend