Peelie schreef:http://www.easywalkerhorseshoes.nl/
Het linkje.
Ik ben zelf heel benieuwd hoe het houd onder een hoef...
hou ons op de hoogte
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Peelie schreef:http://www.easywalkerhorseshoes.nl/
Het linkje.
Ik ben zelf heel benieuwd hoe het houd onder een hoef...
horsii schreef:Ik maak me ook niet echt druk om der hoeven heb nu eindelijk ook een goede smid die niet gelijk ijzers eronder wil.
Ik wil gewoon geen ijzers meer eronder.
Ten eerste trapt ze ze er bijna dagelijks af(ook met springschoenen), en der hoeven gingen er bij de nagels al na een week van brokkelen.
Werden dus alleen maar slechter van de ijzers.
Nu zijn ze vergeleken met vele andere paarden op mijn vorige stal etc. heel kort maar eigenlijk zijn die hoeven gewoon te lang en die van peeps zijn goed alleen moeten neit veel korter worden.
Smid is 2 weken geleden nog geweest en die zij ook, aagh ik kan er nog steeds wat afhalen dus te kort zijn ze nog niet.
En ze is ook weer gecorrigeerd, ze gaat naar binnen staan en krijgt een flap aan de binnenkant van der hoeven.
Flurk schreef:horsii schreef:Peeps staat ook op het land in de hitte, wordt ze lekker suf van haha!
staat ze aan einde van de laan? (vanaf de weg gezien)
Dan heb ik haar gisteren zien staan
Flurk schreef:horsii schreef:Ik maak me ook niet echt druk om der hoeven heb nu eindelijk ook een goede smid die niet gelijk ijzers eronder wil.
Ik wil gewoon geen ijzers meer eronder.
Ten eerste trapt ze ze er bijna dagelijks af(ook met springschoenen), en der hoeven gingen er bij de nagels al na een week van brokkelen.
Werden dus alleen maar slechter van de ijzers.
Nu zijn ze vergeleken met vele andere paarden op mijn vorige stal etc. heel kort maar eigenlijk zijn die hoeven gewoon te lang en die van peeps zijn goed alleen moeten neit veel korter worden.
Smid is 2 weken geleden nog geweest en die zij ook, aagh ik kan er nog steeds wat afhalen dus te kort zijn ze nog niet.
En ze is ook weer gecorrigeerd, ze gaat naar binnen staan en krijgt een flap aan de binnenkant van der hoeven.
daarom staat mijn pony ook al 1 jaar zonder ijzers trapte ze steeds af.
gaat nu super maar je moet niet teveel draven op asfalt.
Ach en in onze omgeving is er prima gelegenheid om asfalt te meiden
horsii schreef:Flurk schreef:
daarom staat mijn pony ook al 1 jaar zonder ijzers trapte ze steeds af.
gaat nu super maar je moet niet teveel draven op asfalt.
Ach en in onze omgeving is er prima gelegenheid om asfalt te meiden
Ja, precies.
Genoeg gras waar je lekker kan draven etc.
horsii schreef:Tuuurlijk mag je hier komen mee praten![]()
Gezellig!
Leuk zeg een haffie, we zijn hier allemaa haffiefan![]()
Foto's?
Heerlijk zwemmen, wil ik ook weer doen
Peelie schreef:Ik probeer ook zo veel mogenlijk buiten te rijden, maar van mijn ouders mag ik niet alleen op buitenrit. Voornamelijk mijn vader is heel bang dat er wat gebeurd, heb ik het idee.
Ik heb altijd mobieltje bij me. dus ik ziet het probleem niet helemaal, daarbij is mara veel rustiger als ze alleen is, en ik ben ondertussen 18...
Mijn nicht (waar ik les van krijg) die ree al alleen buiten toen ze 12 was... Ze is ondertussen in de 30 hoor