Naomi_Haffie schreef:cob of full; maar ik weet niet welke ik moet hebben..
ik denk cob

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Naomi_Haffie schreef:cob of full; maar ik weet niet welke ik moet hebben..
Kyrseltje schreef:Pffffff
ik ga nog een verhaaltje vertellen, moet het even kwijt..
Mijn moeder had een vriend, Jacques, dat is uit gegaan. Nu heeft ze een profiel op relatie planet.nl
Ze heeft zoveel vrienden, wat zo genaamt gewoon vrienden zijn, maar waarme ze onder tussen 't bed in duikt.
Ik moet al die verhalen aan horen, over al die mannen. Ik heb 't gevoel daat ik een aanhangsel ben in d'r leven.
Ik zit op 't moment gewoon in een dipje, heb ik wel vaker in de winter, maaar eerder was m'n moeder er altijd voor me, maar nu is ze veel weg, zit bijna de hele dag op internet...
Enige wat ze op 't moment bijna doet, is me af zeiken...
Hilde_q schreef:nou dan zou mijn papa jarig zijn geweest..
Nienke_17 schreef:Zo ben ik weer even..ik zou denk ik ook een full nemen zoals de meesten hier ook al zeggen
Kyrseltje schreef:Kyrseltje schreef:Pffffff
ik ga nog een verhaaltje vertellen, moet het even kwijt..
Mijn moeder had een vriend, Jacques, dat is uit gegaan. Nu heeft ze een profiel op relatie planet.nl
Ze heeft zoveel vrienden, wat zo genaamt gewoon vrienden zijn, maar waarme ze onder tussen 't bed in duikt.
Ik moet al die verhalen aan horen, over al die mannen. Ik heb 't gevoel daat ik een aanhangsel ben in d'r leven.
Ik zit op 't moment gewoon in een dipje, heb ik wel vaker in de winter, maaar eerder was m'n moeder er altijd voor me, maar nu is ze veel weg, zit bijna de hele dag op internet...
Enige wat ze op 't moment bijna doet, is me af zeiken...
En daar komt dit msn gesprek bij
ik probeer te praten
begint ze steeds te zeggen daat ze rekening probeert te houden
ik zo vn komop is het zo moeilijk om 1x je planning om te gooien omdat je EIGEN dochter even iets anders doet
ze zo van aah weetje wat ik hou wel met niemand meer rekening
zeg ik zo oow gaan we het zo spelen, k ga wel naar boven
ze zo; Ga je vader maarweer bellen
ik zo; NEE papa belde MIJ en ik niet hem! En halloo hij is mijn VADER! Iemand waarmee ik teminste kan praten
en toen moest ze ondertussen al janken
en 't zal me niet verbazen als ze zo weg is
Ticcie schreef:Ik heb voor Atlantic (frontriem komt van ABCretief) een full genomen en die zit als gegoten en hij een full-hoofdstelmaat.. (nu wel cob, ma de frontriem spande toch wat.)
HAFxGEK schreef:Nienke_17 schreef:Zo ben ik weer even..ik zou denk ik ook een full nemen zoals de meesten hier ook al zeggen
Ja naar Xeniavan je haf en jou
HAFxGEK schreef:Nienke_17 schreef:Zo ben ik weer even..ik zou denk ik ook een full nemen zoals de meesten hier ook al zeggen
Ja naar Xeniavan je haf en jou
Naomi_Haffie schreef:welke zouden jullie nemen ?
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Nienke_17 schreef:haha ja vroeg me al af wat je nou bedoelde
iemand mss een antwoord op mijn vraag
HAFxGEK schreef:SOORRY MENSEN!!slecht in quoten zoals esmee 't zegt , n ik bedoelde wat noom zegt
Naomi_Haffie schreef:Nienke_17 schreef:haha ja vroeg me al af wat je nou bedoelde
iemand mss een antwoord op mijn vraag
je moet je foto's sturen naar xenia , = ticcie op bokt