Hahah typisch Tjel

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TjelleBieb schreef:Goeie avond.
Mijn stage dézé week is zo goed als AFFFFFF!
TjelleBieb schreef:Me moeder gaat morgen op vakantie naar Egypte met haar tante. (goeie vriendin van d'r, maar ook familie)
Om half8 word ze naar Schiphol gebracht, maar hallo.. ik ga mooi uitslapen.zeg er straks wel gedag.
Naomi_Haffie schreef:beter dat je stage erop zit tjeell
lotteluvah schreef:TjelleBieb schreef:Me moeder gaat morgen op vakantie naar Egypte met haar tante. (goeie vriendin van d'r, maar ook familie)
Om half8 word ze naar Schiphol gebracht, maar hallo.. ik ga mooi uitslapen.zeg er straks wel gedag.
Wat ben jij ook een rotkind
TjelleBieb schreef:
Mag ik ook een keer het rotkind zijn, rotkind?
TjelleBieb schreef:We hebben tot 12uur/1uur de tijd om het topic vol te krijgen.
Dus Dorien moet ook ff snel opskiet'n bj die knollerds.
lotteluvah schreef:Geeen lelijke scapino kleding meer
TjelleBieb schreef:Wel.
Vanaf nu alleen elke dinsdag en woensdag.
TjelleBieb schreef:Vet shît.
Ik kan niet meer boven roken want, dan word me PC het raam uit gegooit. (En geloof me, dat doen ze echt.. deden ze bij me broertje ook en lag z'n PC in de voortuin.)
Dus moet elke keer naar benede om een peuk te roken en ben ik 7min. weg hier. (ongv.)
TjelleBieb schreef:Vet shît.
Ik kan niet meer boven roken want, dan word me PC het raam uit gegooit. (En geloof me, dat doen ze echt.. deden ze bij me broertje ook en lag z'n PC in de voortuin.)
Dus moet elke keer naar benede om een peuk te roken en ben ik 7min. weg hier. (ongv.)
lotteluvah schreef:Het zou je toekomst maar zijn
TjelleBieb schreef:lotteluvah schreef:Het zou je toekomst maar zijn
En dan wat?
princesmax schreef:Goeieavond![]()
ik heb ff bijgelezen tot 160 de rest doe ik vanavond.
Ben nu weer weg naar max ff longeren en poetsen.
Pf kom je thuis, heel de dag gewerkt, kan ik zelf mn aardappels nog gaan bakken in de frietpan