Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne

Vertel vertel!
we willen natuurlijk alles weten hè, als ze het wordt! (Foto's, papier etc). Als ze t niet mocht worden, uiteraard óók, maar dan snap ik privacy vd verkoper wel 
Camera’s zou handig zijn om te zien hoe ze nou zijn ontsnapt en het zou ook heel leuk zijn om te zien wat ze dan nou doen.
De les was super fijn, huiswerk meegekregen waar ik thuis echt wat mee kan. Paardlief is nu in enkele dagen gegaan van: reactie op zweepje is in de staak, naar, reactie op zweepje is voorwaarts. In z’n geheel is ze een stuk actiever geworden en is het soms ook even zoeken hoe haar meer in rust te laten bewegen maar wel de activiteit te behouden, nu dribbelt ze af en toe. 

maessie schreef:Loes, het was Nolan die met Wolf naar de keuring zou! Ik ga alleen de livestream volgen als die er is, want moet weer op zoek naar een hengst![]()
Ik had ook 2 Stakkato X Allachers! Maar die waren gelukkig niet zo vocaalvan de beide hengsten is Stakkato de drukkere van de 2.
en Goeie billen
(ja, ik ben echt verliefd op Allacher's looks
)Coalizione schreef:Ik zag laatst echt prachtige hengsten en dan krijg ik toch de kriebels om Jolina te laten dekken, maar dat doen we maar niet want heb echt geen tijd voor nog een veulentje erbij + dan zou Jolina moeten verhuizen
) en opgenomen is op de deelnemerslijst.
(is gewoon wit zand, dus wordt niet blubberig -- en ja, blijkbaar heeft mijn paard een eet-rem!
ze eet echt plukjes en dan gaat ze weer even chillen en dan komt ze weer wat plukjes halen)
Wel humor. Fijn dat alles en iedereen wel heel is gebleven. Scheelt, zo'n hek die het erf afsluit. Fijn idee als paardeneigenaar!
Biotine heb ik weleens gevoerd voor de groei van de hoeven (en omdat Mon bij aankoop wittelijnsziekte had) en dat is me goed bevallen. Zijn hoeven zijn er een stuk beter van geworden en krijg dat nog altijd te horen bij de hoefsmid.

PeerAppel schreef:@Skippy, wel logisch dat ze moet wennenBiotine heb ik weleens gevoerd voor de groei van de hoeven (en omdat Mon bij aankoop wittelijnsziekte had) en dat is me goed bevallen. Zijn hoeven zijn er een stuk beter van geworden en krijg dat nog altijd te horen bij de hoefsmid.

(hoewel ik weet, uit ervaring, dat veulens ook gewoon rotzakken kunnen zijn. Het veulen dat wij ooit gefokt hebben, paint horse, was echt een draak eersteklas. Brrrrr, dat risico loop je dus ook. Kwam uit twee stikbrave ouders. Gevalletje 'helaas'. Het is nog steeds een boefje en hij is nu 9)
Heb daarna nog een paint gekocht, maar daar had ik ook altijd ruzie mee. En toen ben ik maar teruggegaan naar mijn jeugdliefde: haflingers.
Ik zou zo graag een eigen veulentje van wolf willen hebben en houden. Als hij weer goed loopt wilt de staleigenaar hem heel graag 'gebruiken' voor 2 van zijn merries. Eigenlijk zouden we de keuring afwachten, maar goed dat gaat dus niet door. Hij wilt hem alsnog gebruiken, heb ik straks allemaal kleine baby wolfjes om me heen, maar geen die van mij is