Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

wel of ik op de juiste been lichtrij als ik even mijn handen op haar schouders leg maar in galop met mijn handen op haar schouders.. terwijl ik soms de bochten verkeerd inschat.. nee geen goed idee leg ik er straks naast haha.
maar ik denk zo maar dat het bij jou wel geod zit 
nieuw shabrak gekregen van de divoza omdat ik had een rosner die had ik 1x gewassen en ging helemaal bobbelen en mocht een nieuwe uitzoeken en daar kwam ook fanny haar naam weer op te staan dus dat was wel heel netjes nieuwe rijbroek bandage riempjes een nieuw bit en nieuw shirt en een mooi shabrakje voor farah van schokemöle
:D:D
kunnen jullie allemaal beoordelen als jullie dat willen
Maar ik ben nu al een half jaar hiermee aan het klooien, heeeeel af en toe voel ik het wel als ze op een bepaalde manier aanspringt... maar ik moet vooral als ik op de volte zit en net voor de hoefslag ben aanspringen zit ze meestal wel goed, alleen ja schat soms te laat/vroeg
van het weekend krijg ik ook weer hulp van mijn bijrijdster mijn instructrice is namelijk op vakantie. Peelie schreef:Ik kan het nu (na 12 jaar rijervaring, waarvan 4 met Mara) ein-de-lijk voelen in wlke gallop ik zit. Het stomme is, het is nu zo duidelijk, dat ik me af vraag waarom ik het nooit eerder zo duijdelijk heb gevoeld...

suus_elviera schreef:http://www.appaloosa-stamboek.com/hengsten/chewano.htm
de vader van het veulen
moet eerst kijken over 4 weken of ze drachtig is he
lailapri schreef:haha normaal gesproken idd een lieve hengst maar kan zo zijn buien hebben nu.
Het veulen komt in het hoofdstamboek als de vader ggk is en het veulen gestipt is of de appaloosa kenmerken heeft (gestreepte hoefjes, sproetjes, etc.) Tenminste dat is wat ik heb begrepen.
Veulens van chewano van dit jaar:
[KS-ITP] Veulentjes
de eerste 3 veulens.