Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:Ze is dus ook heeeeeeeeel bang voor de zweep. Echt bang.
Dan zit er toch wat niet goed?
En iets achter haar langs (longeerlijn) vind ze ook absoluut niet fijn.
knabbelgirl schreef:xLariss schreef:me², ben best wel slecht voor daiss
hoezo ben je slecht voor dais
Je kan moeilijk slechter voor haar zijn dan dat ik in het begin voor Katie was
knabbelgirl schreef:xLariss schreef:
me², ben best wel slecht voor daiss
hoezo ben je slecht voor dais
Je kan moeilijk slechter voor haar zijn dan dat ik in het begin voor Katie was
lotteluvah schreef:knabbelgirl schreef:dat is appart he! Een paard dat zo getekend is door het verleden! Maar dan is het deste fijner dat je nu zo goed met haar gaat
Je ziet het er niet van af. Maar als je haar kent merk je dat ze heel gesloten is.
Het is zo moeilijk om te weten hoe het met haar gaat he.
xLariss schreef:*ahum*
Dais doet een enorm bitcherig naar me, dus ik doe ook heel banketstaaf tegen haar.
Onse karakters botsen denk ik, pallie pikte altijd alles, vond alles best.
Maar daisje is zo anders, altijd chagerijnig, vertrouwt me niet.
Soms is ze heel lief, al ben ik 's avonds bij dr in de stal, dan gaat ze zo lief met dr neus tegen m'n wang aan.
Maar ook niemand mocht in de stal komen, en ze is enorm bang voor mannen (ben benieuwd hoe dat komt)
En met rijden is ze heeeel sloom
(ik moet dr soms vooruit slaan met de zweep). « Ik denk ook niet dat dat de goede oplossing is, mischien is dr ook wel wat.
Verder is het best wel zielig, ik heb het nu ik gym doe zo druk, ik pak dais eigenlijk alleen maar uit stal om te rijden. Heb nooit tijd om met dr te wandelen ofzo (niet dat dat leuk is, want ze zet geen stap verder al ziet ze pallie niet). Maar ik weet niet zo goed hoe ik met dais dr bitcherige gedrag moet omgaan. Ik ben heel snel van; Jij doet banketstaaf tegen mij, nou ik doe 3x zo banketstaaf terug!
Bij pallie was dat echt nodig; pallie gaat rennen, nou dan BLIJF je rennen tot ik zeg dat je mag stoppen.
Bij dais werkt dat niet, ze heeft geen respect voor me ('k volgens mij ook niet voor haar). Maar weet niet hoe ik dat allemaal op moet lossen.
knabbelgirl schreef:ik snap wat je bedoeld! Heb ik ook met katie, iedereen denkt haar te kennen en te snappen, maar eigenlijk ben ik de enige die haar een beetje snapt
lotteluvah schreef:xLariss schreef:*ahum*
Dais doet een enorm bitcherig naar me, dus ik doe ook heel banketstaaf tegen haar.
Soms is ze heel lief, al ben ik 's avonds bij dr in de stal, dan gaat ze zo lief met dr neus tegen m'n wang aan.
Maar ook niemand mocht in de stal komen, en ze is enorm bang voor mannen (ben benieuwd hoe dat komt)
(ik moet dr soms vooruit slaan met de zweep). « Ik denk ook niet dat dat de goede oplossing is, mischien is dr ook wel wat.
Verder is het best wel zielig, ik heb het nu ik gym doe zo druk, ik pak dais eigenlijk alleen maar uit stal om te rijden. Heb nooit tijd om met dr te wandelen ofzo (niet dat dat leuk is, want ze zet geen stap verder al ziet ze pallie niet). Maar ik weet niet zo goed hoe ik met dais dr bitcherige gedrag moet omgaan. Ik ben heel snel van; Jij doet banketstaaf tegen mij, nou ik doe 3x zo banketstaaf terug!
Bij pallie was dat echt nodig; pallie gaat rennen, nou dan BLIJF je rennen tot ik zeg dat je mag stoppen.
Bij dais werkt dat niet, ze heeft geen respect voor me ('k volgens mij ook niet voor haar). Maar weet niet hoe ik dat allemaal op moet lossen.
Hmm..
Ik denk ook dat er iets in het verleden is. EN ik denk dat jullie elkaar niet vertrouwen.
Je moet respect voor haar tonen, dan krijg jij dat terug!
Gewoon lekker knuffelen en tutten enzo.
Naomi_Haffie schreef:ik denk dat haffie mij wel vertrouwt.. ze doet gewoon alles wat ik vraag. als me zusje boos is op mij reageert ze het af op haffie vind ik zo zielig he, alstie bijt [ zegt zij dan wat helemaal niet waar is] geef ze hem een tik op d'r neus.. en dan staat ze echt zo, dat ik er echt superzielig vind , zo kijkt ze dan heel schattig,
bij de arabier, die heeft iets tegen andre ? andre krijgt bij haar met geen mogelijk heid het halster om [ is jong paardje ] en toen zegtie tegen mij probeer jij het eens. dus ik probeer dat ze wekrt gewoon mee ! , wat ik dus denk is dat ze met haar inrijden, [ ze is naar een stal geeweest ] dus iets vreemds met mannen heeft meegemaakt ?
xLariss schreef:Uhu, ik heb in het begin zo m'n best gedaan en het ging ook wel goed. Maar nu veranderd ze echt heel erg tutten is niet leuk, knuffelen ook niet. Soms wel, maar meestal gaat ze in een hoekje staan, ver van me weg. Weg rennen al wil ik dr pakken, kont naar me toe draaien.
Dan denk ik; jij wilt het niet leuk spelen, waarom ik dan wel?
Toch is het een erg leuk paardje, maar ze vertrouwt volgens mij niemand.
En ik ben zo bang dat er uit die reading iets komt wat ik niet wil weten. Ik weet dat ik het allemala niet goed doe, maar al word dat zo bevestigd dan komt dat zo hard aan. Maar toch wil ik weten wat dr in dr hoofdje allemaal omgaat, om het toch betere band tussen ons te krijgen.
lotteluvah schreef:knabbelgirl schreef:ik snap wat je bedoeld! Heb ik ook met katie, iedereen denkt haar te kennen en te snappen, maar eigenlijk ben ik de enige die haar een beetje snapt
Dat heb ik dus ook.
Iedereen denkt wel te weten ho ehet gaat. Maar ze kennen haar gewoon niet.
xLariss schreef:Uhu, ik heb in het begin zo m'n best gedaan en het ging ook wel goed. Maar nu veranderd ze echt heel erg tutten is niet leuk, knuffelen ook niet. Soms wel, maar meestal gaat ze in een hoekje staan, ver van me weg. Weg rennen al wil ik dr pakken, kont naar me toe draaien.
Dan denk ik; jij wilt het niet leuk spelen, waarom ik dan wel?
Toch is het een erg leuk paardje, maar ze vertrouwt volgens mij niemand.
En ik ben zo bang dat er uit die reading iets komt wat ik niet wil weten. Ik weet dat ik het allemala niet goed doe, maar al word dat zo bevestigd dan komt dat zo hard aan. Maar toch wil ik weten wat dr in dr hoofdje allemaal omgaat, om het toch betere band tussen ons te krijgen.
knabbelgirl schreef:Naomi_Haffie schreef:ik denk dat haffie mij wel vertrouwt.. ze doet gewoon alles wat ik vraag. als me zusje boos is op mij reageert ze het af op haffie vind ik zo zielig he, alstie bijt [ zegt zij dan wat helemaal niet waar is] geef ze hem een tik op d'r neus.. en dan staat ze echt zo, dat ik er echt superzielig vind , zo kijkt ze dan heel schattig,
bij de arabier, die heeft iets tegen andre ? andre krijgt bij haar met geen mogelijk heid het halster om [ is jong paardje ] en toen zegtie tegen mij probeer jij het eens. dus ik probeer dat ze wekrt gewoon mee ! , wat ik dus denk is dat ze met haar inrijden, [ ze is naar een stal geeweest ] dus iets vreemds met mannen heeft meegemaakt ?
nou ja, mijne krijgt ook een tik op de neus als ze (probeert) te bijten hoorhoe zielig ze daarna ook kijkt
Roma_4ever schreef:ik ben veel grondwerk met haar gaan doen dat ik haar respecteerde maar zei mij ook .
en nu kunnen we rustig aan een lang teugeltje buitenrijden en ik galopperen waar ik wil ook op het pad naar de manegeniks meer bit vastpakken en wegrennen
xLariss schreef:Uhu, dat wil ik ook met daisy!
Maar ik ga te snel denk ik zelf, dais kan alle oefeningen, maar met MIJ lukt het niet (ik kan het niet).
En daar baal ik van, ik heb in m'n hoofd zitten binnen een jaar rijden we Z. Maar dat gaat gewoon niet zo snel, heb dr nog maar net 2 maanden. Ik maak oefeningen ook niet af, dais loopt 2 rondjes aan de teugel in draf. Volgende oefening, ik ga te hard.
Naomi_Haffie schreef:knabbelgirl schreef:
nou ja, mijne krijgt ook een tik op de neus als ze (probeert) te bijten hoorhoe zielig ze daarna ook kijkt
als je leest, Me zusje die zegt dan dat ze probeert te bijten, maar dat is helemaal niet zo want haffie bijt niet , echt niet
TjelleBieb schreef:xLariss schreef:Uhu, dat wil ik ook met daisy!
Maar ik ga te snel denk ik zelf, dais kan alle oefeningen, maar met MIJ lukt het niet (ik kan het niet).
En daar baal ik van, ik heb in m'n hoofd zitten binnen een jaar rijden we Z. Maar dat gaat gewoon niet zo snel, heb dr nog maar net 2 maanden. Ik maak oefeningen ook niet af, dais loopt 2 rondjes aan de teugel in draf. Volgende oefening, ik ga te hard.
Ik wil niet hard overkomen,
maar volgens mij ligt het probleem groten deels bij jou.
xLariss schreef:Roma_4ever schreef:ik ben veel grondwerk met haar gaan doen dat ik haar respecteerde maar zei mij ook .
en nu kunnen we rustig aan een lang teugeltje buitenrijden en ik galopperen waar ik wil ook op het pad naar de manegeniks meer bit vastpakken en wegrennen
Uhu, dat wil ik ook met daisy!