SmeeJ schreef:Ik zag n topic, met de titel:
Bommelding, ik denk huh wat is een bommel-ding dan.
Bleek dat het een bom-melding was

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
biancailona schreef:ilona eerste dag bij ons. Die had een stel geknipte manen zeg
biancailona schreef:ilona eerste dag bij ons. Die had een stel geknipte manen zeg
lotteluvah schreef:biancailona schreef:ilona eerste dag bij ons. Die had een stel geknipte manen zeg
Wat lijkt ze daar anders!
lotteluvah schreef:biancailona schreef:ik hoef ook niet elke dag uit te mesten. haha moet er niet aan denken, nee tis een kleine potstal, 1 keer in de zoveel tijd uitmesten, maar dan ook zoveel kruiwagens
Ooo
Ik heb geholpen met een kalfje bij de geboorte
ook droog gemakat enzo
knabbelgirl schreef:k hoop hetik scheit hem echt
Hilde_q schreef:weten jullie iets voor sinterklaas ?
Wentos schreef:pfff, deel 11 in een week?? dan sla ik die wel over, dat hou ik echt niet bij.. haha
dlientjuh schreef:mijn behaalde cijfers van de toetsweek :
bio 6.9
maatschappij 6.8
levensbeschouwing 6.8
nederlands 6.4
economie 7.1
kunstgeschiedenis 8
nu geschiedenis nog , hoop dat het een voldoende is
dan heb ik gewoon 0 onvoldoendes gehaald in de toetsweek
lotteluvah schreef:Wentos schreef:ow mensen vanavond is feestavond van ons koetsen volk (menvereniging) en met de verloting is de hoofdprijs altijd een veulen.. hoop dat m'n papa of mama die wint, heeft Assunta eindelijk een vriendje!haha
Ik duim voor je !
Hilde_q schreef:trouwens ik loop al steeds minder met mijn krukken alleen mijn been is plotseling heel dik
maar iik moet zondag weer werken dus ik moet wel gaan lopen
Hilde_q schreef:lotteluvah schreef:
Pff vervelend!
Beterschap
straks bh's kopen met mijn krukken
Hilde_q schreef:deel 9 duurde langer dan 3 weken deze duurt minder dan 2 weken dan moet deel 11 in een week vol zijn
Babsie_Flash schreef:@Esmee mooie foto's heb je weer geplaatst! Ze zijn zoals altijd geweldig!!
biancailona schreef:ben even ilona mineralen met zemelen geven tot strakjes
TjelleBieb schreef:Goeie avond.
Mijn stage dézé week is zo goed als AFFFFFF!