hier kijk je in de rij uit op de band die er speelde

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monica_86 schreef:okay ik mot dan ff naar beneden rennen en peuk in elkaar zetten
Babsie_Flash schreef:ZIEN!
Babsie_Flash schreef:laatste uitzicht foto vanaf de Bob
Babsie_Flash schreef:ben ik weer!
Monica_86 schreef:ben ik weer... suus wattan nog geen verbeteringen met knie??? Bij mij was het vandaag dramadag,,, kon zowat niks met die klotekniehopen dat morgen wat beter is...
Monica_86 schreef:Babsie_Flash schreef:ben ik weer!
ben je t kwijt
Monica_86 schreef:suus doen we nou peuk ofnie???
ik steek em in de fik hoor
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:ben ik weer... suus wattan nog geen verbeteringen met knie??? Bij mij was het vandaag dramadag,,, kon zowat niks met die klotekniehopen dat morgen wat beter is...
nope ik kan steeds minder, komt miskien ook wel omdat ik gisteren met me domme hassesben gaan hakken op osm, mja waarom ben je anders op osm
wel kloten dat jij ook al zon rot dag heb zeg met je kniewat een klotenzooi (heerlijk schelden zonder dat anti scheldwoord ding aan
)
Babsie_Flash schreef:Gelukkig wel!
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:suus doen we nou peuk ofnie???
ik steek em in de fik hoor
druk um net uit
Monica_86 schreef:jah poedersuiker!! bij mij lijkt het ook steeds erger te worden, maja heb ook dagen dat het wel redelijk gaat
Babsie_Flash schreef:zeg... ik denk dat ik maar eens ga slapen!
Babsie_Flash schreef:zeg... ik denk dat ik maar eens ga slapen!
Monica_86 schreef:Babsie_Flash schreef:zeg... ik denk dat ik maar eens ga slapen!
nee nog ff paar minuten, ik ff peukje roken dan ga k ook! wacht nog ff