Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maessie schreef:Spannend Nolan.. hoop dat t meevalt, telkens zo aan t kwakkelen is niks aan! Is zn vacht al wat bijgetrokken van t scheren? (Ivm de keuring?)
Lenexa schreef:Spannend Skippy! Hopelijk voelt Doortje zich snel thuis en kan ze de rust weer vinden. Is het voor jou ook een fijne plek?
Roxy heeft al een week semi pauze, ze liep nog steeds te hoesten. Paar dagen rust gehad en gister kort gelogeerd en dat ging zonder hoesten.
Ze is wel de laatste tijd extra schrikkerig en springerig, de magnesium is op dus snel nieuwe halen. Hopelijk helpt dat weer.
Spannend Knolan, je plannen met Wolf. Hopelijk valt zijn pijnlijke hoedje mee en kan hij mooi doorgroeien tot grote sterke vent voor de keuring!
K_nolan schreef:maessie schreef:Spannend Nolan.. hoop dat t meevalt, telkens zo aan t kwakkelen is niks aan! Is zn vacht al wat bijgetrokken van t scheren? (Ivm de keuring?)
Ja ik hoop dat het meevalt, eerst maar even de hoefsmid afwachten morgen en anders bel ik gelijk de dierenarts.
Zijn vacht is weer mooi gelijk en hij begint een goede speknek te krijgen
[ [url=m/OBm7AZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hopelijk keert de rust nu terug skippey01. Andere stal kan wonderen doen
PeerAppel schreef:@Flicka12, interessant zo'n workshop op een mechanisch paard. Rijfoto ziet er goed uit! Super leuk dat je bent geïnterviewd door de Bit! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
K_nolan schreef:Zijn vacht is weer mooi gelijk en hij begint een goede speknek te krijgen
[ [url=m/OBm7AZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Skippy01 schreef:Wij zijn vandaag verhuisd naar de kleinschalige stal van een vriendin, bij haar thuis. Hopelijk brengt dat de rust terug voor Doortje
Véél kleiner echt: van 30+ paarden naar in totaal 5. (Nu nog 6, eentje gaat weg na volgende week)
24/7 buiten, inloopstal en altijd hooi beschikbaar.
[ [url=m/u7Xnz6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lenexa schreef:PeerAppel, helaas valt dat wat tegen. Maar ze staat natuurlijk ook op onbeperkt hooi en bovenaan de rangorde, dus ze hoeft voor niemand aan de kant.
We zijn al maanden aan het klooien eerst ontsteking in de hals, opbouwen, toen koliek, verder opbouwen, hoesten, weer opnieuw opbouwen, nog steeds hoesten. Ik hoop dat we dat nu een beetje achter ons laten, zodat ik gewoon weer ons normale schema kan doen.
Ze staat normaal ook niet heel hoog in het werk maar we rijden normaal toch wel 4 keer in de week. Waarvan 1 een pittige dressuurles en 1 buitenrit.
Nu heb ik er alweer ruim een week niet op gezeten en de dagen dat ik niet rij ben ik vaak ook niet te actief met andere dingen ( natte bakken, regen/harde wind/mestdienst/andere excuses) Voorjaar is voor ons een betere tijd haha.
Dit was oudjaarsdag, ze is niet obese maar is wel echt te zwaar en ik zou toch graag weer in mijn andere zadel passen. [ [url=m/8TyHqw.jpg]Afbeelding[/url] ]
K_nolan schreef:Nou hier wordt het wordt vervolgd. Hoefsmid heeft uitgebreid gekeken, geen indicaties dat het verband houdt met de eerdere spijker in zn hoef. Morgen komt de dierenarts voor een kreupelheidstest... ben benieuwd..