horsii schreef:Zeker ook bij hitte etc. dat het bol gaat staan?
Hoezo wil je ze der onder dan, zijn der hoeven niet goed? te kort?
Ik ben al vanaf het begin dat ik Mara heb, aan het kwakkelen met haar.
Ze loopt er gevoelig op het harde als er kiezeltjes liggen, en ik kan haast niet andes zeggen dan dat dat eigenlijk het enige is wat er ligt, vooral als we op buitenrit gaan.
Tessa heeft eer gistere even op haar gereden. Die heeft zelf ervaren dat Mara dan gewoon echt een paar passen kan kreupelen en dan pas weer goed loopt, alleen maar vanwegen een steentje. Dit is niet lekker voor haar, en niet lekker voor mij.
Ik heb hoefschoenen, maar die zijn zo mega zwaar, dat is geen doen, andere hoefschoenen past ze niet, en als ik heel eerlijk bent, vind ik ook dat die dingen te veel klapperen en 'raar' doen om de hoef heen. Ze gaat er heel erg van zwaaien. Dit wil ik dus niet. En dan moet ik er dus ook geen zwaar ijzer onder laten slaan, dan blijft ze zwabberen. Ze heeft ook een keer een beed blesure gahd, daardoor word dat been nog wel eens dik. Vooral als de hoefschoenen er onder hebben gezeten. Ook niet de bedoeling dus...
Dus nu ben ik opzoek naar iets anders, en ik kom uit op kunststof beslag... dus, zodoende