weet iemand of je met en paard kan rijden die dit heeft krampenstap. staat namelijk en paardje met schoonheids foutje te koop en kreeg dit via de mail maar weet niet echt wat het is en of ze dan wel te berijden is voor hobby matig
Laatst bijgewerkt door monique1983 op 04-05-09 14:50, in het totaal 1 keer bewerkt
dat is hanentred... Daar is gewoon mee te rijden. maar niet in de wedstrijd... verder kan zo'n paard makkelijekr kneipel worden. Er is verder ook niks meer aan te doen. Het heeft er mee te maken dat ze te snel is gaan groeien. Ik zou het niet doen.
oke dan nee idd was benieuwt wat het was als het iets kleins was oke dan nog maar als er toch dingen zijn die ze daar van kunnen krijgen nee idd dan beter van niet
zal warschijnelijk toch op en haflinger of tink uit gaan komen haha trekt me het meesten
melody93
Geplaatst: 04-05-09 15:59
Madeira_ schreef:
Gefeliciteerd Seline!
Mijn paard heeft juist een grijs vlekje
Ik weet niet wat krampstampen is..
Melody, ik woon in Swifterbant, mijn paard staat in Dronten
Oke! Das inderdaad heel dichtbij! Bij welke stal staat je paard?
Lambik is 3.5, 30 september wordt hij 4. Ik bene cht super trots met hem! Hij leert ook supersnel overigens! Ik ga hem vanavond even aan de longe gooien, grondwerk pakt hij al wel goed op!
Foto's komen z.s.m
AmyvanLeiden
Geplaatst: 04-05-09 18:52
naomimak schreef:
ik wil wel meer foto's voor je maken als je dat wil :p ze is 6 jaar:P
Ja is goed onder het zadel als het kan ?
naomimak
Geplaatst: 04-05-09 19:34
foto's heb je tog al gehad:p
vrijdag avond heeft kevin me gevraagt om te komen mar gewoon doen denk
doe het ook hoor:p alleen geen ide waar we het over meot gaan hebben iemand tips ide:p ook lekker sjenant ik ben nog de enege vrijgezel vna de famillie kwam ik vnadaag achter
melody93
Geplaatst: 04-05-09 21:47
Madeira_ schreef:
Paardencentrum Dronten (Wisentweg)
Wat grappig! Daar hebben Rebecca (stalgenoot) en Danielle (vriendin en ex stalgenoot) les van Monique!
melody93
Geplaatst: 04-05-09 21:59
Jeej, eindelijk de foto's gekregen van wedstrijd 14 maart! Heb de 2 mooiste in mijn profiel gezet En woensdag ga ik naar de Hypo, mijn jasje kopen, jeej
Als mel 18 is stop ik met fanatiek rijden, dan mag ze lekker van haar oude dagje genieten en een beetje rondhobbelen in het bos (en heel heel misschien een veulentje krijgen als ik een leuk baantje heb gevonden)