Ben benieuwdt naar Farah haar beebje hoor Doranka.
Jo_Shakira
Geplaatst: 02-04-11 17:07
Farah spannend zeg
Wat een heerlijk veulen heeft peeps Zo te zien geniet Kyra lekker van het weer
Ik heb ook lekker gereden. ik heb nie ecgt hard gewerkt maar gewoon een beetje hoppelen, met mij nieuwe dekje. Ik wilde die al zo lang en kon hem nergens vinden en nou had ik hem gevonden en gekocht Alleen Shakira wilde nie ecgt kijken maja
Jha ze heb paspoort, stamboom etc. Heb me god geen idee, ik lease haar weet voor de rest niks van der, toen met kennismaken is me wel duideijk gemaakt odor de eigenaresse dta ze volle haflinger is.
Vandaag naar strand geweest met der ben ruim 3 uur weggeweest
farahtjuh
Geplaatst: 02-04-11 21:28
shilady schreef:
farahtjuh schreef:
Aaah die hup foto 4 voetjes van de vloer gaaf hoor
ja maakt mij eigenlijk niet uit papa wil een merrie ik hengstje (ruin) alles is welkom maar heb wat meer met hengsten
Zeker eentje die op wietse lijkt
idd of 1tje die op notting hill lijkt die is ook gaaf
Ik heb geen idee waar jully het over hebben! Maar de haflinger waar ik het over had op stal is echt een schatje, vandaag op gereden.... Hij vond stelling echt heel erg moeilijk!
Ook als je hem longeerd met 1 lijn.... dan schijnt die op je af te komen met zijn oren in je nek... En gaat die stijgeren enzo... Maar met dubbele longe valt die heet erg mee! Komt die jullie bekent voor? Is het een haflinger streek??
SpecialPearl
Geplaatst: 02-04-11 22:20
horsii schreef:
Ik hou toch meer van merries, ben een merriemens Kan met elk paard wel opschieten enzo hoor maar ik vind het karakter van merries vaak leuker
Ik ben ook echt een merrie mens. Heerlijk karakter idd, nooooit hetzelfde.