Dankjewel meiden

Naomi, welke verkopen jullie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
joopiexx schreef:Wat een schattige pups zeg!
nathalie, leuk dat die foto word gebruikt voor op de website. Pronk maar met zulke mooie manen.
Gisteren me eerste les gehad op de vereniging. Ik vond het zelf denk spannender dan Wenner. Die is dus heel braaf op vreemd terrein. Wel af en toe gespannen en als een ander ervandoor schiet doet hij ook even vrolijk mee maar hij bleef wel stuurbaar. Ik moet doortastender gaan rijden, ik rij nu best voorzichtig want ik wil niet dat hij gaat rennen. Hierdoor gaat hij te vlak lopen. Zelfs mn galop ging netjes gisteren. Ik heb het gevoel dat ik meer op zijn rug zit nadat hij bij de chiropractor is geweest. Ik vond het wel wennen met andere mensen in de bak rijden, zeker omdat die ook op z niveau trainen en ik nog bezig ben met de basis. Ik wil er nu wel wat meer door gaan trainen. Die instructeur vond ook dat hij een mooie leeftijd had om aan de bak te gaan en vond het een leuk beestje. (is het ook)
Nathalie83 schreef:Oh vet schattig die puppies!
Super zeg, dat Wenner zo braaf was. En zodra hij helemaal gewent is tussen de andere paarden gaat ie ook vast niet meer meerennen. Enne Wenner is zeker erg leuk
Wordt weer tijd voor rijfoto's Jody
Een appalosa.. Mmm nee voor die kruizing had ik ook niet gekozen.. Ik ben ook niet zo van het kruizen..
Ik geen les gehad vandaag.. Athosja is voor 2 weekjes terug naar Miep en Willem (haar fokkers) Nadat ze haar baasje vakkundig en bewust afgebokt had, en ze vreslijk dominant is naar andere paarden.. Komt ze daar weer ff in een kude (die haar hopelijk weer ff op d'r plek zetten) en ze wordt dan dagelijks ff in handen genomen.. Ben heel benieuwd wat er uit gaat komen..
Straks weer naar Pien