Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dlientjuh schreef:
jive 2 jaar geleden in de sneeuw
Babsie_Flash schreef:stallen zijn uitgemest en de paarden zijn nu allemaal gelongeerd... bokken maar weer!
later allemaal
.
Kyrseltje schreef:Pffffff
ik ga nog een verhaaltje vertellen, moet het even kwijt..
Mijn moeder had een vriend, Jacques, dat is uit gegaan. Nu heeft ze een profiel op relatie planet.nl
Ze heeft zoveel vrienden, wat zo genaamt gewoon vrienden zijn, maar waarme ze onder tussen 't bed in duikt.
Ik moet al die verhalen aan horen, over al die mannen. Ik heb 't gevoel daat ik een aanhangsel ben in d'r leven.
Ik zit op 't moment gewoon in een dipje, heb ik wel vaker in de winter, maaar eerder was m'n moeder er altijd voor me, maar nu is ze veel weg, zit bijna de hele dag op internet...
Enige wat ze op 't moment bijna doet, is me af zeiken...

Weet hoe het voelt..
Sorry maar ik vind dat niet normaal van je moeder.. Ze Mag ook wel eens aan jou denken, sorry als ik je moeder nu loop af te zeiken

Hilde_q schreef:meiden ik weet niet of ik er morgen ben

) Nou, mijn mobiel werd dus uitgekozen
Omdat haast niet veel jongens in de klas mijn nummer hebben. Dus gestuurd van: Heej sgat ik vind je leuk blabla Pauze bijna voorbij dus wij naar boven alvast naar 't lokaal staat hij daar. en vraagt Wtf is Nadiene?? (zo hebben we haar genoemd) Wij allemaal heel onschuldig kijken
huh wie? Nou en volgens mij had ie al iets door omdat hij natuurlijk dat verhaal van die andere jongen had gehoord. Dus hij bellen en zegt zo nou we horen vanzelf wel van wie die is. Dus ik denk oliebol hopelijk staat ie op stil
was wel zo, iedereen aan mijn zak voelen
(trillen) Was zoo Lollig, ben nu net nog 2 x gebeld 
Hilde_q schreef:nou dan zou mijn papa jarig zijn geweest..
Hilde_q schreef:nou dan zou mijn papa jarig zijn geweest..
, sterkte meid
Ben er zo denk ik wel weer, ga nu eten!