hahaha allemaal paarden smylies Vind het echt een leuk veulen van peeps ben over een paar weekjes weer in schiedam dus :pHier groeien de mannen ontzettend hard ze hebben ookal wat meer kapsones gekregen ze showen tegenwoordig als ik ze een beetje opjaag ...
macholoverr schreef:Karlijn = verkocht...sterkte!hahah die smileys, hoop dat het een 1 april grap is!ben nu eindelijk klaar met mn toetsweek, gelijk weer meer tijd voor de paardjes hahah
pierrot.... en een hengstige kaylee! ( haha)Stukje mooi zoetermeer ( met snowworld op de achtergrond) en de ''wilde Exmoors''
Ja de hond is helemaal verliefd(10 maanden is die) en likte het veulen ook en ook peeps der benen schoon.
Ik ben Laura UHm ben 13 jaar en lease sinds half Februari een leuke haflinger merrie van 15 jaar, bijna 16. Waar ik eigenlijk van alles mee mag doen
Het is dus echt een volle haflinger Wil niet veel zeggen, kun je misschien even goed lezen? 15 bijna 16 x-jes ps wil niet boos overkomen ofzomisschien is het wat onduidelijke foto ook door de regen
Manderyntjuh schreef: http://pierrothaf.hyves.nl/album/495677 ... _HUB_Photo waar is dit?met die rijksweg zo op de achtergrond (A12?)