Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Amandie schreef:Wedstrijdjasje, witte paardrijbroek, zweetdeken, 2 paar sokken, antiklit, zweepje, scheermesje (doet me moeder ieder jaar), en elastiekjes (voor me eigen haren) oohja en mascara
Amandie schreef:Dankje wel!!
En hoef pas om 11 uur op school te zijn ipv half 9![]()
Anseltje schreef:Mariska, ik vind dat gewoon eng als paard met kop begint te slaan. Heb 't 1x meegemaakt, ik kon toen zo die neusgate inkijkengeen pretje.
lotteluvah schreef:Gefeliciteerd Amanda!
Ik ben dood
Amandie schreef:lotteluvah schreef:Gefeliciteerd Amanda!
Ik ben dood
Dankje, hoe komt het??
Amandie schreef:lotteluvah schreef:Gefeliciteerd Amanda!
Ik ben dood
Dankje, hoe komt het??
lotteluvah schreef:Ik heb de hele nacht wakker gelegen ¬¬
Babsie_Flash schreef:alweer een scherm minder aangezien Emma slapen is
Amandie schreef:Er is niemand;;
MAAR IK BEN JARIG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk legaal zuipen
knabbelgirl schreef:Babsie_Flash schreef:alweer een scherm minder aangezien Emma slapen is
pfff heb nog een uur wakkergelegenen waar dacht ik aan? Juist! 500 pagina's, alles waar ik aan dacht had ineens 500 pagina's
Amandie schreef:Wedstrijdjasje, witte paardrijbroek, zweetdeken, 2 paar sokken, antiklit, zweepje, scheermesje (doet me moeder ieder jaar), en elastiekjes (voor me eigen haren) oohja en mascara
knabbelgirl schreef:Amandie schreef:Wedstrijdjasje, witte paardrijbroek, zweetdeken, 2 paar sokken, antiklit, zweepje, scheermesje (doet me moeder ieder jaar), en elastiekjes (voor me eigen haren) oohja en mascara
wat voor zweetdeken?
Amandie schreef:knabbelgirl schreef:
pfff heb nog een uur wakkergelegenen waar dacht ik aan? Juist! 500 pagina's, alles waar ik aan dacht had ineens 500 pagina's
:'_
Dankje, voor je felicitatie
Amandie schreef:HH licht blauw
knabbelgirl schreef:mislukte smiley!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dlientjuh schreef:Clinic Emiel Voest
16 februari 2008
Emiel Voest, grondlegger van het Freestyle-systeem, komt op 16 februari op onze manege een clinic geven over zijn trainingsmethode. Deze clinic zal om 20.00 uur beginnen in de grote bak. Vanaf 19.30 uur is de bar geopend. Ook tijdens de pauze en na afloop kan men voor een hapje en drankje terecht in de foyer.
Leden van de CRJV kunnen voor € 2,50 een kaartje kopen voor deze avond. Niet-leden betalen € 5,- (graag gepast betalen). De eerste mogelijkheid om kaartjes te kopen is op donderdag 10 januari van 20.00 tot 22.00 uur, deze verkoopavond is alleen voor leden van de CRJV. Ook op zaterdag 12 januari zijn kaartjes te koop van 12.30 tot 17.00 uur. Op deze dag kunnen zowel leden als niet-leden kaartjes komen kopen. Tijdens de verkoopmomenten kunt u ons vinden aan de bar. Meerdere verkoopmomenten worden later bekend gemaakt, houdt daarvoor het prikbord in de foyer in de gaten. Kom wel snel een kaartje kopen, want er is maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.
kent iemand hem??
Babsie_Flash schreef:Deze is ook leuk... kende ik nog niet. Kost 29,95 bij Pour cheval
Babsie_Flash schreef:Zo ben nog even met foto's bezig... deze vond ik ook nog.. op wedstrijd afgelopen zomer. Ik op Wianda!
Babsie_Flash schreef:Deze foto vind ik gaaf Gitta