Ik kom er wel over heen, bijna samen in het prikkeldraad belanden omdat madam het bit vast pakte or er telkens kei hard van af dondere is ook niet alles...
Ach meis dat je nu geen haffie meer hebt houd dat niet in dat je niet meer welkom bent hoor Mijn droom ras is ook geen haflinger mijn droom ras is en zal ook altijd een hannoveraan zijn ik rij ook veel verschillende paarden, tuurlijk mijn haffies zijn ook mijn 1 en alles maar het wil niet altijd zeggen dat de combi goed is. Jij had even geen geluk en ik hoop voor jou dat je dat vind met rolex en het is echt een mooi paardje
Ik hoop dat het met rolex supr gaat. Het is beter voor jou en karlijn, sterkte.
Heb meer en leukere foto's (een steiger en bok) maar bb werkt niet mee dus krijg ze er niet op. Kyra is echt een damen met eigen karakter. Ontzettend lief en knuffelig maar stront eigenwijs. Ze bokt tegen peeps aan en als het drinken der te lang duurt slaat ze met der achterbeen Ook in de bak heeft ze lekker gerent , gebokt en gesteigerd. Drie kwartier buiten gestaan vandaaag, was opgeklaard
Dapper ding is het zeg mooi hoor en peeps doet super goed haar best zo te lezen en te zien op de foto's toppie
las dat iemand vroeg naar farah?? Die doet het super nu 309 dagen drachtig gister mee gehad naar de les ook helemaal top nog effe een wissel geredem vandaag effe lkkr naar buiten geweest. dus niks bijzonders
Even gauw weer bijgelezen! Machloverr sterkte met het verkoop van karlijn! maar denk dat je een super leuk paardje aan rolex hebt! en er erg blij mee mag zijn! echt een leuk beestje!
Horsii, Ah weet heeft peeps toch een heerlijk beebietje! Echt zo schattig! Wel erg jammer dat je niet bij de bevalling kon zijn, die rare beessies ook altijd die houden je gewoon voor de gek ga je even vijf minuten weg staat er ineens een veulen naast... Ik had trouwens een topic geopend Haflingers verzamelen, het leek mij wel leuk om een '' haflingerrit'' te houden hier in de buurt Omg arnhem, op de ginkelse heide of wekeromse zand als dat kan...
Das een heel mooi idee jammer genoeg heb ik geen paard die ik daar voor mee kan nemen aangezien farah mijn kilometer paardje is en ik er een baby bij heb lopen als het goed is Maar wie weet
Ja farah loopt nog steeds wel raar eigenlijk nog niet eerder mee gemaakt zo lang nog rijden uniek paardje peeps is echt super wel een hoop foto's maken he en de mooiste voor de openings pagina he