Naomi_Haffie schreef:gitt , moet jij ook aan bellen ? .. met de folders ?
Ja

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Naomi_Haffie schreef:gitt , moet jij ook aan bellen ? .. met de folders ?
Naomi_Haffie schreef:ben je dat al gaan doen of doe je dat volgende week?
lotteluvah schreef:Anseltje schreef:Begrijp je wel, maar probeer het gewoon. Je grootste angst behoort aan je grootste liefde.
Ik ben gewoon zo bang dat ze me niet leuk vind enzo
Naomi_Haffie schreef:gewooon; wij hebben geen kaartje ervoor.. maar moeten wel aan bellen
Naomi_Haffie schreef:ik denk ook wel at het van andre mag. [ de vrouw is meer van de pony's maargoed]
wat vinden jullie fijner ? pads of dekjes ? ik denk dat als ik een pad koop er spijt van heb omdattie gaat schuiven..
lotteluvah schreef:Hilde_q schreef:ja daarom
En ik moet zeggen dat ik niet altijd even lief ben geweest (niet dat ik haar pijn heb gedaan ofzo) maar dat was zij toen ook niet tegen over mij
En dat heb ik dus ook.
En daar heb ik spijt van. En daar ben ik dus zo bang voor.
Hilde_q schreef:ik ging net naar huis ik was om 10 over 3 uit.. Nou om half 4 thuis doe ik mijn jas en al uit.
Ik op mijn gemak tv kijken. Wil ik huiswerk gaan maken, kan ik mijn tas nergens vinden.
Stond dat klere ding nog op school
Dus ik terug ik meteen maar even wat bestanden naar mij toegezonden en nu benk weer thuis
_karin_ schreef:Whaha stelletje roze-freaks!Ik vind de Anky rose wel mooi, net als de nieuwe Eurostar. Verder heb ik eigenlijk geen roze.
![]()
Stoer hoor Babs!
Geniaal Hilde_q!Een vriendin van mij was een keer vergeten haar tas mee te nemen naar school toe.
Zoo naar de kapper geweest. Tis helemaal niet echt anders. Pff.Nouja ook even nieuwe skibroek,handschoenen&sokken gehaald en bij mijn oma op bezoek geweest. Nu kan ik gaan leren.
Ik wil weer naar Donja!
Girlgamer schreef:Ze is 26 en verzorgt nu een Tinker maar die wordt verkocht. Ze wil ook lessen en die Tinker rijd ze iedere dag, maar dat vind ik wel een beetje veel van het goedeIk wil zelf ook nog wat doen
Girlgamer schreef:Anseltje schreef:Ik wil ook een oliebolda's lekker
Ik heb afgelopen weekend 2 oliebollen gehad. En lekkerrrrr!!!!!
HAFxGEK schreef:Anseltje schreef:
Ja hé, ik zit te kijken of ik binnekort weer eentje ga doen.. Maar dan via mail weer, weten jullie of dat nog kan? Of is het alleen maar op bezoek?
ze doet alleen via bezoek,
Wentos schreef:Dat kan ook nog zo gitta.. Wordt ie wel schoon van
Wentos schreef:whaha vooral de tandenborstel
biancailona schreef:ben ik ook weer even, make over haha die dekjesje hebt dan wel eer van je schoonmaak werk
HAFxGEK schreef:Maar nancy doet het alleen via bezoek, staat ook op de site
knabbelgirl schreef:mogen we ook lezen?