maessie schreef:Ooh hoop dat Flicka haar oog snel weer opknapt! Niks aan, helemaal niet op zo'n plek!
Idd subtiel mi-amore! Ik ben iets enthousiaster te werk gegaan
Voor:
[ [url=m/jOsOpE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na:
[ [url=m/cW3suR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nee inderdaad.. Lijkt gelukkig al iets beter te gaan
Velina ziet er goed uit zo! Zijn jullie weer vol aan het trainen?
Coalizione schreef:Morgen is het zo ver en ga ik mijn prachtige merrie ophalen! Kan echt niet wachten

Eerst nog vanmiddag even een presentatie knallen voor school en al die zorgen zijn voorbij. Komt echt goed uit dat ze nu aan het eind van het blok komt en een lang weekend vrij heb
Gelukkig volgend blok een rooster met veel online wat betekent veel tijd voor mijn paardje

Woohooo!! Heel veel plezier vandaag! Geniet ervan
Fangio schreef:@ Flicka, ik heb de mijne eens moeten oogzalven na een wondje bij zijn oog. Ik legde zijn snoet op mn schouder er dan kon ik met de ene hand z'n hoofd kantelen en de andere zalven. Daarna een snoepje en zo liet hij het eigenlijk hartstikke braaf toe. Wel inderdaad iets waar je handigheid in moet krijgen.
Goede tip, dankjewel! Ga ik eens proberen. Doe het nu steeds samen met de staleigenaresse en dan nog gaat het moeizaam
Lenexa schreef:Alsof ik al niet een weg genoegen week achter de rug heb, ik werd vanmiddag gebeld Roxy leek niet lekker. Ik naar stal, koliek. Dierenarts geweest, gelukkig niet verstopt, wel pijnstillers en darmo ntspanners gekregen. Nu mag ze tot morgenochtend sowieso niets eten. Staat ze alleen op een paddock zonder eten, dat is natuurlijk wel jaar ergste nachtmerrie. Ben even thuis eten en dan weer naar stal, pijnstillers werken tot een uur of 21 dan kijken of ze nog symptomen heeft en evt extra pijnstiller geven. Maar ik hoop dat als ik zo terug kom ze gewoon een mooie hoop mest heeft liggen!
Aah neeee.. wat een pech!! Knuffel voor jullie
Hopelijk voelt ze zich snel weer helemaal goed! Hoe gaat het nu?