Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Roma_4ever schreef:Dr stonden vandaag 2 volwassen kerels rotjes in de buitenbak te gooien terwijl we aant rijden waren
sjonge stoer hoor en weggaan neehoor paardjes helemaal gek en dat is leuk gooien dr nog wel een paar in
politie paar x geprobeerd te bellen maar opnemen stel je voor zeg .
later stonden die idioten vlak bij te karbit schietennou fatsoenlijk rijden kon je toen wel vergeten
Ticcie schreef:Babs, had jij geen interesse in Ticcie?
Als ie tegen de tweede week van januari niet beter wordt met mij (kan het fysiek eve niet meer aan), is er veel kans dat ie weggaat dus moest je nog interesse hebbe kunne we nog es verderpraten als mijn besluit vast staat..
'k Ga nu in bedje kruipen, heb al hele avond lopen denken en wenen..
Hopelijk was de meeting gister beetje leuk..
Dikke kus aan al men lieve Hafhuggers.. En stiekem een extra dikke aan Esmee..![]()
x
Anseltje schreef:ik weet niet precies wie, maar ik had op pagina 151 een berichtje geplaatst dat larissa even niet kwam ivm pc. Heb maar weinig reactie erop gehad..
Nu het ze op de vorige pagina hoi gezegd en dan krijgt ze weer geen reactie
dlientjuh schreef:heb trouwens gister weer gereden
in het bos nog wel
gedraaft en gegalopeerd enzo
en hij was super blij dat hij het bos weer in mocht
ik moest alleen wel voorkomen dat me been tegen de kniewrong aankwam
dus zag er achterlijk uit
Hilde_q schreef:
nieuwe hoofdstel
lotteluvah schreef:Eetse!ff spammen XD
dlientjuh schreef:sja..
maar weet je wat ook zo iritant is
van die poedersuiker manege kindertjes die de hele tijd aan je paard zitten
ik ga echt intensief op zoek naar een goede stalling...
en vooral ook goedkoper
en dan mag je tenminste ook een instructrice van buitenaf
SmeeJ schreef:
dlientjuh schreef:spw is heeeel popolair zeg
me broertje gaat het doen en iemand hier in de straat doet het
biancailona schreef:mooie foto,
ik lees vanavond bij, zit namelijk op mijn werk, wou even zeggen, waarschijnlijk laten we ilona dit jaar dekken.
biancailona schreef:
Babsie_Flash schreef:Flash loopt niet goed
Babsie_Flash schreef:xLariss schreef:Bingo Babs
Harry's Horse Trend Wit
Is het dan deze??
Babsie_Flash schreef:en dan denk ik veel dekjes te hebben...
zie profiel van Patjelisa
http://i178.photobucket.com/albums/w247 ... 1194892846
mieske schreef:Amy heeft dr eerste tandje !Wel vroeg he
![]()
Je kan em al zien zitten !
Ze heeft me de halve nacht wakker gehouden met dr gejammer haha..
Dr truitje zit onder het bloed van in de mond stoppen..
Mama heeft weer extra wa te doen vandaag
mieske schreef:KL*TE PAARD
![]()
Had zowat een hoofd tegen mijn hoofd tijdens het rijden..
Carlos bleef maar met zijn kop gooien, wilde steeds steigeren.. Gelukkig was ik net wat sneller en kon hij niet echt omhoog komen..
Heb hem rustig gestapt en weer opnieuw aangedraafd en liet hem even met zijn hoofd sterren kijken, daarna weer rustig opgepakt en toen deed hij het niet meer.
Maar wat gevaarlijk is dat zeg ! Bah
Babsie_Flash schreef:Ik heb dus voor het eerst op Donja gereden vandaag ipv Flash en dan direct in de L1!!Ging heel netjes (Karin en Judith hebben de proef gefilmd!
) daar had ik helaas maar 174 punten mee. Daarna heb ik op Wianda in de L1 gereden, dat ging niet zo goed, maar daar had ik 180 punten mee en een 2e prijs!!!
Dus weer een mooie beker en rood lintje erbij!
Babsie_Flash schreef:Deze is ook leuk... kende ik nog niet. Kost 29,95 bij Pour cheval
knabbelgirl schreef:Babsie_Flash schreef:Jammer dat Moon er niet meer is trouwens
komt ze ook niet meer?
knabbelgirl schreef:maar ik ga het nu echt proberen
doei doei
knabbelgirl schreef:moon je laatste quote is omgedraaidwat babs zei zei ik en wat ik zei zei babs, als je snapt wat ik bedoel
knabbelgirl schreef:moon je laatste quote is omgedraaidwat babs zei zei ik en wat ik zei zei babs, als je snapt wat ik bedoel
Monica_86 schreef:nog iemand hier dan?? ofnie?
Babsie_Flash schreef:Monica_86 schreef:nog iemand hier dan?? ofnie?
JOEHOE!