dlientjuh schreef:
deze zat dus net in de tuin
een paartje was het
fotos van mezelf komen nog wel dan
Wat!? Komen die in Nederland voor?

weetje hoe mooi!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dlientjuh schreef:
deze zat dus net in de tuin
een paartje was het
fotos van mezelf komen nog wel dan
Girlgamer schreef:Ja. Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat (hoop ik).
Ach ja, ze is 26 en ze verzorgt al 2 jaar een Tinker maar die staat nu te koop. Ze heeft ook les met die Tinker en wil graag blijven lessen met een nieuw verzorgpaard.
Girlgamer schreef:kekaro schreef:werkze tjel schoolze viet !
ik ben er weer, tis nog steeds koud !
zijn gewoon alweer kids die denken dat ze wel op het ijs kunnen....pffff
Ja tis nog steeds kous![]()
Maar ik hoorde dat op sommige plaatsen het ijs al goedgekeurd is om op te schaatsen
Babsie_Flash schreef:Misty is net weer uit de wei ontsnapt... ze springt altijd over de omheining.. staat ze nu in een omheinde wei met boog bij de ingang zie foto
is ze nu gewoon dwars door het draad gegaan inclusief tuinhekje!! Alles kapot... Rolf zal haar vanavond wel naar de slager willen brengen als hij de ravage ziet
_karin_ schreef:Word wel beetje anders denk ik, maar het zal niet veel veranderen.Ik zet wel voor en na-foto's neer als het boeiend genoeg is.
Anseltje schreef:via staldanaeCitaat:Hoi Anne,
Ik heb naar Vianne gekeken.
Eerste wat ik binnenkrijg als ik haar foto openklik is grote onzekerheid, aanhankelijk, stress, gewrichtspijnen.
Vianne is een moeilijk paard om mee te communiceren. Ze vertrouwd me niet zo en dat kan gelijk haar angst verklaren voor van alles en nog wat. Er is een hoop met haar gebeurd en ze heeft een aantal slechte ervaringen met mensen gehad, vandaar dat ze waarschijnlijk bang is haar open te stellen.
Ze lijkt soms in haar eigen wereldje te leven, om terug te komen bij haar eigen gevoel. Diep van binnen is het een schat van een paard, er zit een heel goed hart is, ze is eigenlijk een beetje aandoenlijk, vind ik, ze maakt bij mij in ieder geval een heleboel gevoelens los.
Ze wil zo graag haar best doen, maar op een of andere manier lukt het haar niet om dat op de juiste manier te doen, omdat ze iedere keer gestraft is voor iets waar ze niets voor begreep. Ik denk dat dit het stuk verleden is waar je het over had. Ze deed ontzettend haar best om het iedereen naar de zin te maken, maar (en dan vooral met rijden) omdat ze niet alle knopjes begreep, heeft ze flink op haar falie gehad met een zweep omdat ze iets niet deed wat de ruiter vroeg. Gewoon omdat ze het niet snapte, zegt ze. Ze is er erg van onder de indruk geweest. Deze handelingen (zweepgebruik, stemverhef, schelden) is vaak gebruikt tegen haar en daardoor is ze geworden wat ze nu is.
Ze hebben geen geduld met me gehad, zegt ze en ze vonden me ook niet lief. Ze heeft volgens mij al meerdere eigenaren gehad (of ruiters) die allemaal wel wisten hoe het moest en daardoor is zij nog meer in verwarring geraakt en wist zich op een gegeven moment niet meer te gedragen. Ze heeft zelf alles geprobeerd om het goed te doen, maar niets was goed genoeg.
Vianne is hier ook erg verdrietig over, want ze is hartstikke aanhankelijk, heeft graag aandacht en liefde, en ik voel dat dat haar niet veel gegeven is.
Vianne is ook bang om fouten te maken, waardoor ze van de ene stress in de andere kan schieten, zonder aanwijsbare reden voor jou waarschijnlijk. Ze weet het soms zelf ook niet meer.
Ook voel ik iets aan haar gewrichten, heeft zij artrose??? Is zij al op leeftijd? Loopt ze wel eens kreupel? Ze zegt dat ze pijn heeft in haar benen soms, het is niet altijd even erg, maar er zijn dagen bij dat het erg pijnlijk is, vooral met vochtig weer. Heeft zij ook medicatie op dit moment of recent gehad, pijnstillers of iets dergelijks?
Rij je nog met haar of niet altijd meer? Ze zegt dat het rustig aan moet, maar omdat ze best nog wel energie heeft, wil ik nog wel eens even uit mijn dak gaan, en dan moet ik het de volgende dag bekopen....
Als je Vianne het gevoel kan geven dat ze alles voor je betekent, en dat doe je al wel, maar Vianne heeft graag bevestiging, zal ze zich anders gaan gedragen en meer uitgaan van jou en jou gevoel. Momenteel voel ik dat je je erg zorgen maakt over haar, Vianne voelt dit ook en wordt hier ook weer onzeker van. Ga eens met haar wandelen en hou een "goed gesprek" met haar, Vianne vind het gezellig en je zal zien dat ze wat meer rust gaat vinden.
Als er nog vragen zijn, hoor ik ze graag.
Gr. Nancy
Ze heeft geen artrose, maar een kleine OCD in dr witte kogeltje.. Deze reading heb ik alten doen nadat ze naar een africhtingsstal is geweest en ik haar de volgende morgen op kon halen met het bericht; 'Je paard is levensgevaarlijk!!'
Anseltje schreef:Girlgamer schreef:Wat een verhaal Anne!
Ja hé, ik zit te kijken of ik binnekort weer eentje ga doen.. Maar dan via mail weer, weten jullie of dat nog kan? Of is het alleen maar op bezoek?
Naomi_Haffie schreef:ik ga even de haren enzo van me dekje afhalen zodat mijn mams em straks kan wassen
lotteluvah schreef:ik heb een oliebol
Naomi_Haffie schreef:ik wil ook reading van haffie !
Naomi_Haffie schreef:ik denk ook wel at het van andre mag. [ de vrouw is meer van de pony's maargoed]
wat vinden jullie fijner ? pads of dekjes ? ik denk dat als ik een pad koop er spijt van heb omdattie gaat schuiven..
Hilde_q schreef:lotteluvah schreef:
Vertel
ik ging net naar huis ik was om 10 over 3 uit.. Nou om half 4 thuis doe ik mijn jas en al uit.
Ik op mijn gemak tv kijken. Wil ik huiswerk gaan maken, kan ik mijn tas nergens vinden.
Stond dat klere ding nog op school
Dus ik terug ik meteen maar even wat bestanden naar mij toegezonden en nu benk weer thuis
Naomi_Haffie schreef:ik hield echt NOOIT van roze.. maar nu vind ik het toch wel erg leuk om er 1 te hebben
leerse hilde
_karin_ schreef:Krantenwijk.. Koud zeker?
SmeeJ schreef:hoooi.
Stageloooos.
Naomi_Haffie schreef:dan moeten we heeeeeeeeeeeeeeeeel hard doorlullen