Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Babsie_Flash schreef:Duinrell is ook okay. Een stuk kleiner, maar je kan er kamperen en ze hebben een onwijs gaaf zwembad! Het Tikibad!
Babsie_Flash schreef:bokt is zoooooo traag...
Monica_86 schreef:heb je ook foto's bij walibi gemaakt?
Babsie_Flash schreef:Monica_86 schreef:heb je ook foto's bij walibi gemaakt?
een paar maar; van die houten achtbaan.. die was wel oké
Monica_86 schreef:ben je ook in de goliath geweest???
Babsie_Flash schreef:Monica_86 schreef:ben je ook in de goliath geweest???
Die is echt onwijs gaaf! Ik ben er niet in geweest.. ik was met Ashley en zij durfde er niet in.. dus ben ik ook maar niet gegaan, maar ik wilde wel graag! Zag er echt super uit!
Monica_86 schreef:ohwww haha dacht je over houten achtbaan in walibi had
Babsie_Flash schreef:Monica_86 schreef:ohwww haha dacht je over houten achtbaan in walibi had
Had ik ook, maar die foto's moet ik OOK nog uploadendie volgen een andere keer
Monica_86 schreef:Babsie_Flash schreef:ohw okaymaar welke houten was leuker dan?
Babsie_Flash schreef:Die van Walibi World! Daar zijn de achtbanen veel gaver..
Alleen heeft de Efteling veel meer;
een aantal achtbanen, een schip die onwijs gaaf is en dan heb je ook atracties als Fata morgana, droomvlucht, rode neuzen festival..
en dan de sfeer.. die is ook veel beter
Verder is de Efteling ook veel groter dan Walibi
Monica_86 schreef:haha en die strekt ook echt?
Babsie_Flash schreef:Monica_86 schreef:haha en die strekt ook echt?
als je er 30 euro cent in gooit zegt ie "Ezeltje Strekje!!" en poept ie een gouden Efteling dukaat uit
Monica_86 schreef:Babsie_Flash schreef:Die van Walibi World! Daar zijn de achtbanen veel gaver..
Alleen heeft de Efteling veel meer;
een aantal achtbanen, een schip die onwijs gaaf is en dan heb je ook atracties als Fata morgana, droomvlucht, rode neuzen festival..
en dan de sfeer.. die is ook veel beter
Verder is de Efteling ook veel groter dan Walibi
Okay... en ik vond walibi al groot
maar walibi vindk ook echt een achtbanenpark
Babsie_Flash schreef:Dat vind ik dus ook... je hebt er alleen maar achtbanen en een kinderafdeling...