Monica_86 schreef:mensen jullie zijn traag we hebben nog een uurtje en dat halen we niet................ dus ik steek peuk op
Dorien en ik hebben langer dan een uur.

Wij hebben een hele nacht.
Gedealt en wel.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monica_86 schreef:mensen jullie zijn traag we hebben nog een uurtje en dat halen we niet................ dus ik steek peuk op
Babsie_Flash schreef:wel... ik zit ook op een laptop... ik vond al dat ik traag was, gaf bokt de schuld, maar het is dus mijn laptop!
TjelleBieb schreef:Monica_86 schreef:mensen jullie zijn traag we hebben nog een uurtje en dat halen we niet................ dus ik steek peuk op
Dorien en ik hebben langer dan een uur.
Wij hebben een hele nacht.
Gedealt en wel.
Babsie_Flash schreef:wel... ik zit ook op een laptop... ik vond al dat ik traag was, gaf bokt de schuld, maar het is dus mijn laptop!
TjelleBieb schreef:Babsie_Flash schreef:wel... ik zit ook op een laptop... ik vond al dat ik traag was, gaf bokt de schuld, maar het is dus mijn laptop!
Jep, hier issie niet traag.
Babsie_Flash schreef:misschien moet ik achter de laptop gaan zitten in plaats van er boven op..
TjelleBieb schreef:Dorien is écht een belachelijk kind.
Tegen mij zeuren dat we moeten gaan race'n om 11uur, is ze er zelf niet.
Monica_86 schreef:Ik heb ook nog wel ff.... Babs ook welmaar moet morgen wel om 7 uur opstaan dus niet ta lang
Babsie_Flash schreef:ehm, er voor kan natuurlijk ook nog... zo achter de laptop zie ik niet wat jullie typen
Monica_86 schreef:en waar is dat esmee figuur?????????
Monica_86 schreef:maare alleen naomi heb gereageerd over wat voor kleur de gespen zijn.... wat denken jullie??????
TjelleBieb schreef:10 over 11.
En Dorien is er nogsteeds niet.
Die krijgt billenkoek straks.
TjelleBieb schreef:Monica_86 schreef:maare alleen naomi heb gereageerd over wat voor kleur de gespen zijn.... wat denken jullie??????
?
Ik kom net zo even binnengevallen, heb ik wat gemist?