Mi_Amore schreef:Zijn er mensen bekend met scheerpatronen waar paardlief toch warmte met kwijt kan én geen deken op hoeft…? Zyta heeft ahum, al een mammoetvacht en was zondag al KO van nog geen 10 minuutjes draven.

Alles van 12 t/m 6

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Skippy01 schreef:Wij hebben er net een heerlijke training op zitten
Appuyementen in galop naar links gingen echt super en de eerste pasjes naar rechts in galop zijn ook gezet. Nog niet zo soepel als naar links, maar dat komt wel
[ [url=m/EBQCjl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fangio schreef:Wij zijn gisteren heerlijk met windkracht standje halve orkaan naar het strand gaan uitwaaien. Was echt heerlijk gewoon![]()
[ Video ]
Lenexa schreef:Ik heb een rot week, maandag mijn kat moeten laten inslapen. Hij was al ziek, maar het was toch nog onverwacht. En hij wordt ontzettend gemist.
Vandaag de dierenarts/chiropractor voor dikkie. Eerst lopen, daarna longeren, dan rijden, hij er ook nog op. Toch een raar gezicht zo'n lange vent op die wollige pony. Buigproeven, linksvoor iets kort. Maar op een korte harde volte zuiver. Dus lichaam nalopen, reageerde ze erg heftig bij de lage hals. Vermoedelijk een ontsteking door een misstap, rare actie of wat dan ook. 5 dagen metacam en stappen, van nog 10 dagen oefeningen stappen en langzaam laag draven. En dan opnieuw overleggen.
In ieder geval fijn dat het niets met het zadel te maken heeft, dat ik weet wat het is en dat het niet echt iets ergs is. Alleen heeft het even tijd nodig. Nu worden er precies over 10 dagen 2 nieuwe paarden geïntroduceerd, dus we moeten even in overleg hoe dat gaat. Gezien Roxy de baas is en ook de pittigste zou zij eigenlijk eerst los van de groep geïntroduceerd worden, als dat goed gaat de tweede erbij en dan pas de groep in. Maar ze mag natuurlijk niet al te gek doen. Dus maar even kijken hoe we dat kunnen oplossen.
Flicka12 schreef:Goed bezig! Zo leuk hoe jullie zo spelenderwijs met de 'moeilijke' oefeningen bezig zijn!
Flicka12 schreef:Wij hebben deze week onze laatste punt gehaald, dus we mogen nu Z1 starten! Toch wel een soort droom die uitkomt
Mi_Amore schreef:Gefeliciteerd![]()
Altijd spannend he een nieuwe liefde in je leven!
Ons Zyta wordt volgende week zondag een stukje geschoren.
Ik heb er zo'n compassie mee, arm paard is doodop na een kwartiertje werken, geraakt dan amper nog vooruit.
Manlief is er niet voor omdat ze in zijn hoofd dan écht een deken op moet.
Ik zou voor 10 of 11 gaan op het plaatje hierboven.
Hopelijk wordt ze daar wat opgewekter van