Naomi, we hebben natuurlijk al met elkaar gesproken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Freya schreef:wij zitten nu in de auto te wachten op Mara en Gail, en ze laat gewoon kleine Nash helemaal alleen achter. Zielig he
muppetmayo schreef:zo, hier even een berichtje vanaf t weiland van peelie.
Is hier onwijs gezellig! Ze mishandeld dr paardjes wel hoor! Vooral kleine Nash, hij staat helemaal alleen. straks gaat hij mee in de kofferbak
muppetmayo schreef:zo, hier even een berichtje vanaf t weiland van peelie.
Is hier onwijs gezellig! Ze mishandeld dr paardjes wel hoor! Vooral kleine Nash, hij staat helemaal alleen. straks gaat hij mee in de kofferbak
Citaat:Nee, het was ontzettend gezellig toch wel een beetje ongemakkelijk hoor als andere mensen staan te kijken naar wat je aan het doen bent
moyra schreef:naomi gecondoleerd.
Heb het momenteel ook erg druk dus ook geen tijd gehad om te reageren.
Morgen zit voor pebbels de vakante er officieel op en gaat ze weer lekker op stal
Zal ze vast niet zo prettig vinden als wij maar ze heeft lang genoeg buiten gelopen.
Zondag zitten we in november.
Morgen een ontzettend drukke dag blegh.
Eerst verjaardag van mijn nichtje.
Dan naar de paardjes.
Normaal word pebbels in het weekeind door lifaya gedaan maar deze is ook jarigdus die komt het weekeind niet.
Daarna snel naar het station met een vriendin mee naar optreden van de 3j's.
Zij is hier helemaal fan van en ik word ervoor mee gesleurd hahaha.
Daarna naar haar huis lekker ff filmpje kijken.
Eigenlijk dan ook een verjaardag maar heb tegen de jarige gezegt dat k voor haar wel ff naar discotheek kom.
Anders kan ik het ook niet meer rond breien allemaal
Hinke schreef:peelie schreef:Nee, het was ontzettend gezellig toch wel een beetje ongemakkelijk hoor als andere mensen staan te kijken naar wat je aan het doen bent