Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Madeira_ schreef:Zijn er meer mensen hier met haffies die grondwerk doen?
chipieke schreef:Madeira_ schreef:Zijn er meer mensen hier met haffies die grondwerk doen?
HIERZOIk doe Parelli, clickertraining en schriktraining met mijn maflinger. Momenteel ietsje minder omdat ik niet goed weet wat voor beloning ze mag krijgen als snoepje, als zomereczemer mag ze geen suikers of niets hebben en dat maakt het heel moeilijk.
terpentijn schreef:Nog steds niemand die in de buurt van Zuidlaarderveen tijd, en zin heeft om een mooie Haf ruin (heeft voor de kar gelopen bij amateurmenner door strate, heeft met griet van 16 jaar dressuurlesen gehad, ik ken het paard zelf als 5 jaren. Jammer dat er nu niks meer mee wordt gedaan. Mensen komen op en advertentie wel af: maar 15 jarige verzorg pony meiskes. Dit paard PJOTR heeft gewoon iemand nodig idie er alleen voor hem is. Zo niet: DAN iemand die hem kan rijden. Hij is makkelijk e B en l voorbij. Hij wil echter niks meer, omdat hij te lang niks heeft hoeven doen. Ik heb hem zelf ook nog wel gereden, maar toen kwm mijn paard (die nu 4,5) is in bee4ld, dus nu rijd ik all;een nog hem. Pjotr is een Haflinger, die is beter dan MIJN paard, hij heeft echtet gewoon iemand nodig, di er ook voo hem is. Verder geen enkele medische problemen aanwezig.
Waarom doe ik deze oproep? Ik ben veel tr druk met mijn eigen pas 4,5 jarige paard. En ik zie de geweldige pJOTR elke dag.
't Is niet een paard voor beginners.
Als je je zelf niet aangesproken voelt, misschien dan iemand anders.... Vertel het door, in elk geval!