Tevens ik ben een beetje down de af gelopen dagen, rede kan via PB Vandaar dat ik wel bij lees maar niet er op reageer...
macholoverr schreef:Tevens ik ben een beetje down de af gelopen dagen, rede kan via PB Vandaar dat ik wel bij lees maar niet er op reageer...mocht je het kwijt moeten gewoon reageren.
alle haffies bij elkaaramber haar speens hangen, maar dat is nog niks vergeleken met die van peepshet zal leuk zijn als ze op jullie verjaardag haar veulen zal krijgen
In het dikke buike topic wat bij kraamstal staat kunnen jullie een foto van peep haar uier nu zien. Door een bokker geplaatst
van peeeps duurt niet lang meeer ik heb de foto gezien. Ik hoop mogen foto van de baby !!Ik ga slapen, trustenn !
Marlis schreef:In het dikke buike topic wat bij kraamstal staat kunnen jullie een foto van peep haar uier nu zien. Door een bokker geplaatstIn dat topic zit muppet ook met dr shet Lucy! Toch?
Ze was erg rustig en weer flink kuil aan het eten. nu net thuis, rond 5 uur weer terug.nu ef proberen te slapen.