Hinke, als we heel hard door gaan, kunnen we het halen ... hahaha
Geweldig he die onvoorwaardelijke liefde van dieren.
Nou mijn pauze zit er weer op, en tijdens het boodschappen doen net ( bij welkoop ) kon ik me niet inhouden, heb 2 halsters voor Wahida gekocht hoop dat ze passen, want volgens zit er mooi een labeltje shetland op maar is het toch mooi een ponymaat. We gaan vanaaf maar even passen... Zijn overigens gewoon standaard kleuren hoor, een donker blauwe en een zwarte.
Ik heb laatst mijn eigen dressuurzadel er weer opgehad trouwens. Hij ligt bijna goed. Mara moet nog een beetje afvallen. Hij is nu nog een ienieminie beetje te smal. Maar het gaat goedkomen
toen het er zo los op lag zag het er goed uit, dus heb er ook mee gereden. Was wel raar hoor... Maar hij blijft nu nog even op de zadelsteun hangen. Nog even iets meer afvallen. Dan komt de zadelmaker en laat ik het zadel goed opvullen. Dan worden de kussens weer lekker stevig.
dan die buik er nog af dan kunnen we er weer helemaal tegenaan
naomi gecondoleerd. Heb het momenteel ook erg druk dus ook geen tijd gehad om te reageren. Morgen zit voor pebbels de vakante er officieel op en gaat ze weer lekker op stal Zal ze vast niet zo prettig vinden als wij maar ze heeft lang genoeg buiten gelopen. Zondag zitten we in november.
Morgen een ontzettend drukke dag blegh. Eerst verjaardag van mijn nichtje. Dan naar de paardjes. Normaal word pebbels in het weekeind door lifaya gedaan maar deze is ook jarig dus die komt het weekeind niet. Daarna snel naar het station met een vriendin mee naar optreden van de 3j's. Zij is hier helemaal fan van en ik word ervoor mee gesleurd hahaha. Daarna naar haar huis lekker ff filmpje kijken. Eigenlijk dan ook een verjaardag maar heb tegen de jarige gezegt dat k voor haar wel ff naar discotheek kom. Anders kan ik het ook niet meer rond breien allemaal
was vergeten te vertellen nog dat ik na de chirurg was geweest en dat ik weer foto heb moeten laten maken alleen nu van me duim en moet na de handen chirurg 4 november voor de uitslag en hoe nu veder heb ik mijn handen hyper mobiele gewrichten heb dat overal wel alleen in me handen is dat op dit moment heel erg hou daar ook vocht vast dus ik ben benieuwd wat ze er aan kunnen doen voor me
gezellig dan haha na begint zo langzamerhand vervelend te worden hoor alle dagen pijn in me handen heb net worsten vingers soms dus haha dat ik het voor de rest had wist ik al loop niet voor niets bij de fysio maar dat het over al zit en op somigen plekken erger hahah
Nog eventjes en dan gaan we Gail pesten ... Gewapend met 3 camera's, 2 zadels en een meetstok.
Drukke dag voor mij, eerst naar stal, foto's schieten van mijn twee tutten, is de laatste dag in het land en saampjes. Eerste veulen is al gespeend vandaag, en Wahida haar vriendinnetje, de andere haf-familie is vandaag weg gegaan. Daarna Marjolein haar kanjers ontmoeten en dan op naar Gail. En misschien als we nog puf hebben even langs die van mij.
Net halsters gepast, die zijn mega te groot, dus maandag terug brengen. En nee wil niet wachten tot dat ze er in gegroeit is, moet wel gelijk te gebruiken zijn ... ben niet kieskeurig hoor...
Origineel
Geplaatst: 30-10-09 20:26
En hoe is het gegaan Flurk? Is hij geslaagd ?
Origineel
Geplaatst: 30-10-09 20:28
Wie gaan allemaal morgen naar Gail? Freya , MM en Tessa toch ? Joopie kon niet meer ..? dan is het hier morgen rustig .
@Monique ik heb soms kracht verlies, en soms gewoon totaal geen gevoel in m'n hand, kan plots gebeuren maar ook erin sluipen.. (Heb al meerdere glazen daardoor laten vallen) Maar ik doe wel 'oefeningen' ervoor om het minder te laten worden, merk niet echt dat het helpt maargoed..
oke dan tessa na ik ben benieuwd wat ze mijn gaan vertellen woensdag wil graag beetje van die pijn af ik weet al tijdje dat ik het heb oftewel en vorm er van maar echt niet dat het overal zat
we gaan zo me nieuwe hondje op halen uurtje rijden vanaf hier haha
Hmm.. oke.. Ik moet wel zeggen dat ik erg *gelukkig* weinig last van heb, maar dat komt ook vooral dat ik nu geleerd heb om op tijd te stoppen als het pijn/irritant doet.. Daardoor is m'n rug nu wel zo K*t... xD
ja idd wees blij bij mij hadden ze paar jaar terug geroepen overgewicht in me vingers ja ja de chirurg vond het onzin maar ben daarom nooit meer terug gegaan tot nu dat me duim uit het niet zo uit de kom schiet enzo denk moet er toch nog eens na laten lijk maar door die wrijvingen kreeg ik dus ontstekingen in me handen en dat doet zo pijn steeds