Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het tuig is het begin. een eigen karretje komt later... ik ben wel aan het rondsnuffelen maar een wagen heeft geen haast. 
Ik heb voor wedstrijd ook een stoere lerenhalster, een paar jaar geleden gehad met een feestje van AnneSwinger @ bokt
En nu maar hopen dat Mara het voor de wagen net zo goed doet als mijn Stravero hihi, die vind het helemaal geweldig 
) en dan blijf ik bij mn vriendin eten en smiddags gaan we iets doen met de ponyclub hahah
'Savonds werken en dan weer naar bed, lekker gevuld dagje dus hé hihi 

echt gaaf van ze! En elastiek (kun je voor longeren dus gebruiken) van mijn schoonzus + broer 

en ik vind het zo super dat het in een binnenbak is
nou dan is diegene gewoon jaloers dat jouw paard zo goed verzorgd wordt
ik kan haar ook prima horen zonder dopjes. Mijn probleem is meer dat ik voor 95 procent (denk eigenlijk wel 100) op geluid rijdt. Dus als wind in mijn oren komt, hoor ik niet goed meer waar de bakrand bijvoorbeeld is. Zeker niet bij deze buitenbak (de bakrand is met een stoep aangegeven) en Madeir zou daar heus niet zomaar overheen gaan, maar ik ben veel te onzeker, in galop wil ik gewoon perse horen waar de bakrand is. Stel dat Madeir er vandoor gaat, hoor ik ook beetje waar de bakrand is en dus welke kant ik moet opleunen snap je?
toppie
Het halster ook.