Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anseltje schreef:dlientjuh schreef:haloeeee
me tamagotchi is binnen
jij blij
Oew, babs vertel mij eens
Babsie_Flash schreef:Wat ik (naast Flemming) een geweldige hengst vind is OO Seven
lotteluvah schreef:xLariss schreef:Ze trapt iedereen dr stal uit, al draai je je om hapt ze ff snel achter je rug om, loopt altijd met die oren naar achter, haat vreemde mensen (heel eenkennig, heeft een maand geduurd voordat ik dr echt kon aanraken)
En ze steigert, ze is 1x achter over geklapt en sindsdien ben ik zo bang, als ie maar ff raar doet, spring ik dr meteen af. (iemand die ik ken is achter over met dr paard geklapt en die is dood.....)
maar toch, ze kan SUPER lopen en SUPER springen en ze is SUPER slim, alleen ze is totaal niet lief in de omgang.
Heeft ze niet ergens last van en probeerd ze iets duidelijk te maken?
Anders heel consequent zijn en afstraffen op de manier zoals ze dat in het wild ook zouden doen. Klinkt raar maar dat werkt echt.
xLariss schreef:Babs; Leuke foto's!;
xLariss schreef:De dierenarts is al 4x langs geweest, en er is niks.
Maar die eigenaar hiervoor zei ook al dat ze heel eenkennig is.
En voordat dais bij mij kwam is ze 4x in 2 weken van plek verhuist, dus dat is allemaal heel raar.
De eerste maand kon ik NIKS met dr, maar heel langzaam vertrouwen proberen te winnen.
Gewoon zitten in het weiland met een handje biks, en dan gewoon praten en wachten tot ze naar me toe kwam.
En na een tijdje ging het echt goed, maar nu we serieus aan de slag gaan word het het een bitch.
Het gekke is alleen, toen ik dr de 1e x reed was ze heel lief, niks aan de hand en zo, braaf.
Ze liep zo de trailer op, maar wij hebben later zo'n trailer probleem gehad, alleen maar steigeren, steigeren, steigeren. En die oude eigenaar zei ook al; ze wou hier NOOIT de trailer op, dus ik weet niet wat hun daar met dais hebben gedaan, maar eh ze is hier heel anders.
Maar vaak ga ik eerst naar pallie, die heeft echt zo'n lief karakter kan je echt ALLES mee, en dan ga ik naar dais zodat ik het vertrouwen van pallie zo'n beetje mee neem naar daisje toe.
Anseltje schreef:xLariss schreef:De dierenarts is al 4x langs geweest, en er is niks.
Maar die eigenaar hiervoor zei ook al dat ze heel eenkennig is.
En voordat dais bij mij kwam is ze 4x in 2 weken van plek verhuist, dus dat is allemaal heel raar.
De eerste maand kon ik NIKS met dr, maar heel langzaam vertrouwen proberen te winnen.
Gewoon zitten in het weiland met een handje biks, en dan gewoon praten en wachten tot ze naar me toe kwam.
En na een tijdje ging het echt goed, maar nu we serieus aan de slag gaan word het het een bitch.
Het gekke is alleen, toen ik dr de 1e x reed was ze heel lief, niks aan de hand en zo, braaf.
Ze liep zo de trailer op, maar wij hebben later zo'n trailer probleem gehad, alleen maar steigeren, steigeren, steigeren. En die oude eigenaar zei ook al; ze wou hier NOOIT de trailer op, dus ik weet niet wat hun daar met dais hebben gedaan, maar eh ze is hier heel anders.
Maar vaak ga ik eerst naar pallie, die heeft echt zo'n lief karakter kan je echt ALLES mee, en dan ga ik naar dais zodat ik het vertrouwen van pallie zo'n beetje mee neem naar daisje toe.
Merkwaardig meisje.. misschien kan je een reading laten doen bij staldanea?
Die hebben vianne ook gedaan(kost nu 10euro per reading) ik geloof er niet zo in.. maar het is toch het proberen waard
NaSan schreef:Ik ga zo naar mijn paardjes! Tot vanavond.
Naomi_Haffie schreef:de nieuwe penny plus is binnen
NaSan schreef:Mijn haflinger heeft artrose en daarom heb ik er dit jaar een KWPN'er bijgekocht.
Naomi_Haffie schreef:ik ben zo vet sacherijnig geworden.. m'n mama kon me niet halen van school, ds ik was helemaal zijkesnat geregent
; en nu regent het nog steeds. en het ziet er niet naar uit dat t gaat stoppen.. en eigenlijk wou ik rijden.. maar in de regen rijden doe ik echt niet.
Babsie_Flash schreef:Wat vinden jullie van mijn nieuwe zadel op Wervelwind?Met dank aan Esmee
die druk op zoek was naar zadels waardoor ik er nu 1 voor 40 euro heb bij kunnen kopen!!
Babsie_Flash schreef:Flash vanochtend...
schatje
en aan de longe...
Babsie_Flash schreef:Mistyvandaag aan de longe
en in draf