Naomi_Haffie schreef:aha , hoe oud is hij dan ?
Leon is 17, en ze vriend is 19.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Naomi_Haffie schreef:aha , hoe oud is hij dan ?
Naomi_Haffie schreef:ik ken helemaal geen homo's , alleen het kind van de achterburen, alleen die zie ik nooit
Naomi_Haffie schreef:tjelss zie jij mathijs en leon weleens zoenen dan ?
TjelleBieb schreef:Zal vanmiddag/vanavond ff kijken voor meerdere foto's, en anders vraag ik wel ff.
Ben nu weg, Leon&Mathijs hier.
knabbelgirl schreef:welkom annemieke!
Arris, is die niet van *denkt* uhm.........ik kom niet op der naamin woudenberg of daar in de buurt?
Naomi_Haffie schreef:welkom
Garmana schreef:knabbelgirl schreef:welkom annemieke!
Arris, is die niet van *denkt* uhm.........ik kom niet op der naamin woudenberg of daar in de buurt?
Arris is inderdaad van Renate.. Hij staat in Woudenberg.. Moet zeggen dat ik hem ook nauwelijks meer bij rij voor haar.. Ben meer met Amor bezig
Maar toen zij meer met haar andere Haf Brenda ging rijden heb ik Arris een poosje bij gereden
TjelleBieb schreef:Naomi_Haffie schreef:istie homo dan ?
Ja, wist je dat nog niet dan?
Leon is onze homo-mascotte 'buiten' het topic.
EN ESUM VOND HEM KNAP!
Garmana schreef:knabbelgirl schreef:welkom annemieke!
Arris is inderdaad van Renate.. Hij staat in Woudenberg.. Moet zeggen dat ik hem ook nauwelijks meer bij rij voor haar.. Ben meer met Amor bezig
Maar toen zij meer met haar andere Haf Brenda ging rijden heb ik Arris een poosje bij gereden
Garmana schreef:Arris is inderdaad van Renate.. Hij staat in Woudenberg.. Moet zeggen dat ik hem ook nauwelijks meer bij rij voor haar.. Ben meer met Amor bezig
Anseltje schreef:ANNNEEMIIEEEKKKEEE!!
godzakke wijf, wat heb ik jou al lang niet meer gesproken![]()
![]()