Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Babsie_Flash schreef:#Gisteren zijn we nog naar Boer & Peerd in Diever geweest om naar het zadel te laten kijken.. nou, was dat even een tegen valler! Ze ziet dat het zadel niet past, zo ver was ik ook al.. moesten we maar naar een zadelmaker gaan die een klap op het zadel kan geven zodat de boom breder wordt.. Die is echt niet wijs! Ga ik dus geen 2e keer naar toe.
Lous schreef:Dus altijd in lagen en halflang. Anders is er geen volume en/of model in te krijgen en gaat het verschrikkelijk klitten.
kekaro schreef:hoi meiden ! ik ben weer terug en een beetje bijgekomen van mijn midweekje met de kids
heb nog niet bijgelezen, maar dat ga ik nu doen
Wentos schreef:@ Anne en Hilde: jeetje, het lijkt me echt verschrikkelijk om 1 van m'n ouders te moeten missen.. M'n nichtje d'r vader (mijn oom dus) is ook een half jaar terug gestorven.. En ik mis hem al als m'n oom.. Laat staan als het m'n vader zou zijn![]()
Sterkte jullie he!!
kekaro schreef:vietje leuk haarrrrr en je hebt helemaal geen rotkop ! heel mooi meisje
lousje wat een waslijst heb je weer gekochtklinkt goed !
(wat heb je nou voor rare avatar ????)
viet apart....ik ben jarig op 15 maart en amigo ook, drukke datum.
heyaaa dientjeeee
kekaro schreef:waar heb je haar gesnapt ???
wentos, het was leuk !! lekker weer gehad, 1 dagje regen en dat ben je wel gauw zat, wat is zo'n bungalow klein dan, maar de rest was leukveel gespeeld met de kids en veel paardjes geknuffeld hihi
Anseltje schreef:heeft lous een vriendje, en jij bent erachter via boktwie is het