Nou beslissing gemaakt, rij zo even met mijn meoder naar de paardjes om te kijken of de wei niet te nat is ( was gisteral nat dus nu helemaal ) als de wei dan niet te nat is longeer ik Jens even 20 minuutjes voor de beweging en dan neem ik al het tuig mee ( 2 zadels en 4 hoofdstellen ) en al het poetsspul en dan ga ik thuis alles invetten en schoonmaken, kan het drie dagen intrekken ( ik ga morgen tm vrijdag op tenniskamp ) en dan zaterdag weer rijden
Op mijn mobiel kan totaal 16gb volgensmij, dus ik heb nog even te gaan.
Echt een mooie rijbroek noa!
Kellyy1990
Geplaatst: 29-04-14 13:20
Vind de shoot ook niet duur! zou het graag willen, maar ben helaas trailer-loos haha.
Flurk
Geplaatst: 29-04-14 13:34
xLaraaj schreef:
Ff een vraagje: iemand heeft hier eens een grote wandeling gemaakt en had zo'n app waar je op kon zien welke weg je hebt afgelegd enz.. Weet iemand nog wat die app was ?
Hoi, Fijn dat het geen tumoren zijn. En op de vraag over je app ik gebruik altijd runkeeper.
Starwien
Geplaatst: 29-04-14 14:41
Ik heb 16 GB
De wei is helaas te nat, nu al allebei de zadels schoongemaakt en ingevet, nu beginnen aan de 4 hoofdstellen
_Lot
Geplaatst: 29-04-14 20:58
Bah Lara, dat ziet er niet goed uit! Hopelijk zijn het geen huidtumoren! Balen Kim! Heel veel beterschap Deborah! Heel veel plezier Pernille! Fijn dat het zo goed ging Noa Vervelend dat Vrouwke kreupel loopt Kim! Wat een leuke foto Tamara! Welkom Kelly! Leuk Marrit! Fijn dat Mia zo braaf was Wat leuk Noa! Haha, leuke foto´s van Mia Wat super Tamara! Leuk Noa! Veel plezier! Gefeliciteerd met jullie jubileum Marrit!!!! Mooie bloep Faith! Balen Noa, hopelijk heb je snel een nieuwe bijrijdster! Wat super dat het geen tumoren zijn Lara!!!! Jammer dat de buitenrit niet doorgaat Noa! Mijn iPod dan, die zit pas vol met 9000 foto´s Wat een mooie broek Noa!
Morgen gaan we Lola verhuizen!!!!! Ik ben echt benieuwd hoe het gaat tussen Lex en haar!!
Bedankt! Tja, ik maak altijd tig foto's achter elkaar en heb vervolgens geen zin om alles uit te zoeken
Polkiej_x
Geplaatst: 29-04-14 23:27
Hoi hoi! Komt weer binnen vallen
Lang geleden, te weinig tijd en te druk!
Zoals de meeste uit de groepapp weten, gaat het voor zo ver weer goe d met angel en zijn we weer aan een opbouwende training begonnen Heb enorm zin om weer lekker met haar aan de slag te gaan!!
Mensen die niet in de app zitten, hoe is het met jullie en de paardjes??
xLaraaj
Geplaatst: 30-04-14 08:34
Hey Ilona ! Inderdaad Lang geleden ! super om te horen dat het goed gaat met Angel Heb je nog recente foto's ?
Nou na alle kleine tegenslagen zijn we gisteren eindelijk terug begonnen met de training. Er is nog veel werk aan haar maar ook aan mij Na 1 jaar niet meer te hebben gereden en dus ook geen conditie is het voor als alle 2 Ga 1 van deze dagen aan een van de instructrice vragen of ik 1x per week privéles kan nemen ^^ Gisteren dus gereden en voor de 1ste keer op wandeling. Wel was er een vriendje mee van haar want alleen vond ze het nog veel te eng, Maar van fietsers en auto's die heel dicht bij haar komen (landweggetjes) kijkt ze zelf niet van op Alleen van de ezel achter de struiken die begon te balken, die vond ze heeeel eng
Gister al het tuig gepoetst en gevet en ik ga vanmiddag 3 dagen op tenniskamp! Neem mijn mob wel mee maar zal niet veel reageren aangezien door 3G mijn batterij nogal snel opgaat haha
Heeey , in Belgie in Oostmalle is er een tentenkamp en het heeft de zelfde folder als in nederland (vb die van Rotterdam) nou weet ik niet echt wat dit inhoud. Heeft hier iemand ervaring mee ? Wil weten of het de moeite is om 1uur te rijden