@Lieskehh: mooie Haf, vooral die golfjes in de manen. @tinekeubels: ze zal wel snel weer vuil worden! Maar daarvoor is het ook een paard Denk maar zo: als ze vuil is, heeft ze’t leuk gehad! @ArtWanderer: ziet er een stoer veulentje uit (wou fars zeggen, maar denk dat dat woord enkel hier in België gekend is…) @Marlis: wat loopt ze al netjes, en wat een mooie botten! @Bailey_4ever: zo, dat is hoog! Erg leuke sprong ook, met al die kleurtjes @Cynn_x: leuk halster heb je! @SienenIvo: zo te zien hadden jullie er wel plezier in!
Pagina 46
@_Bitje_: Ooh! Dat is echt een mooie foto! Inkaderen en boven je bed? @Faringo: die heeft er duidelijk lol in! Beentjes strekken! @Fee: dat kopje, zo scheef! En nog een mooie steigerfoto van _Bitje_ @S-uus: had je volledige topic al gezien en vind dit ook een heel leuke foto! @Maestroox3: Nebu is en blijft zoo schattig, laat hem maar punkie zijn! @Silkaay: ben ook van jou volledig topic tegengekomen denk ik?! Ook mooie foto’s hoor! @Marlis: schattige Kyra en daar is Peeps weer en de mooie botten! En _Bitje_ haar pony steigert weer, alweer een mooie foto hoor!
Pagina 47
@Weny1987: wat is dat op haar buik? Wel een mooie bles heeft ze!
@Bailey_4ever: knappe spring haf bailey, leuk hoor ziet er goed uit. @Cynn_x: leuk halster heb je! @SienenIvo: plezier straalt van de foto af
Pagina 46
@_Bitje_: geweldige foto van knappe beau D: @Faringo: storm lekker op het land, heerlijk hoor. @S-uus: he;e leuke foto, lekker in het zonnetje, straks topic bekijken @Maestroox3: Nebu is leuk zo met punk kapsel
Pagina 47
@Weny1987: Kayenne weer een beetje schoon, wat is ze licht van kleur zeg. Is het bij kayenne onder der buik ook helemaal verfilt die stront? bij kyr was dat wel zo. knap koppie heeft ze.
wat een mooi hoofdstel fee_ faringo, die manen van storm zijn mooi! wat een gezellige boel malaQ. leuke foto's van veerle knappe haf billen van famke gave foto's van romana, haar manen zijn idd hard gegroeid! vind het langen mooi bij der staan! nog gefeliciteerd met kyra, leuke fotos wat kan die lekker lopen zeg S_uus, wauw! en nog een leuke foto van peeps! en wat een gave nieuwe laarzen heb je knappe lil, die deken staat haar mooi charlot! zozo jou haf kan lekker werken lieskeh, mooie fotos wat een knap veulentje artwander jeej, een foto van bailey onder het zadel haha! wat is bailey toch gaaf gave foto's van beau, stijgerfoto's zijn ook stoer zeg! leuke foto's van nebu! knappe famke, gave fotos silke! kayenne heeft een lief snoetje zeg leuke foto's ympi!
horsii
Geplaatst: 02-04-12 14:12
Peepsie lekker aan het werk, ze wordt weer lekker breed van de spiertjes Kyrtje geeft kusjes
Kayenne is idd ook vervilt op haar buik, maar laat best makkelijk los, omdat haar haren los laten! Ik ben zo benieuwd hoe ze er straks uitziet, ze is nu idd weer erg licht!
ja dat is wel een voordeel. Kyr had er vorige maand echt last van dus hadden het grootste deel weggeknipt. De rest laat nu los. Ik ben benieuwd naar de jaarlingers in zomervacht. Kyr krijgt op der neus de donkere kleur van no limit. Maar denk dat ze verder gwn normale haf kleur krijgt
Nessie
Geplaatst: 02-04-12 15:58
Zie weer leuke foto's voorbij komen . Ik ben even met school aan het werk dus een bijleespost volgt nog, maar hier alvast 1 foto van Wolder@Fotoshoot.
Bitje: gave foto's van Beau! Faringo: Storm heeft het zo te zien wel naar z'n zin! Fee: Leuke foto's. Ik hou wel van een brede bles! Suus: Asra ziet er super uit! Maestroox3: Vind het wel stoer dit kapsel! Misschien zou je ook wel voor sportcoupe kunnen gaan, zal Nebu vast goed staan! Silkaay: Famke is echt een lekker tankie he Stoer dier! Marlis: leuke foto's! Wendy1987: wat een smeerpoets! Ze staat daar wel braaf! Ympi: leuke zomerse foto's! Die eerste is lief. Nessie: Wat is Wolder gaaf!
Hier een foto'tje van mijn idioot
kiddokids
Geplaatst: 02-04-12 22:09
mensen kan dit niet meer bijhouden hoor jeetje wat weer veel foto's bitje gave foto's zeg wat blijft famke toch een aparte haf zo donker. fee het is idd lelijk zo'n jachtpatroon maar idd multi zijn precies de delen die het natste worden. malaq ahhahaha leuke foto hihi wolder blijft een gave haf.. ympi is probeer dit king ook te leren maar volgens mij zegt hij doet zelf maar hahaha dat steigeren zie ik nog niet zo zitten komt omdat ik jonge kinderen heb straks doet hij het bij hun ook en gaat het fout met dat gemaai van die benen..
moest wel lachen om deze foto wat ligt er nu daarzo in de bak hihi
zag trouwens vandaag dat hij in ene weer donker werd zal morgen effe foto''s maken
Fee_
Geplaatst: 02-04-12 22:32
Stoere foto van Wolder! Gekke foto van een 'idioot'