Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gina2003 schreef:Ik had de luxe dat ik de camper van mijn ouders mee had. vond dat wel fijn, kacheltje aan, alleen jammer dat er geen stroom is.. dan had ik nog een filmpje kunnen kijken op de lap..
Leonoor schreef:gina2003 schreef:Ik had de luxe dat ik de camper van mijn ouders mee had. vond dat wel fijn, kacheltje aan, alleen jammer dat er geen stroom is.. dan had ik nog een filmpje kunnen kijken op de lap..
Aggegraatje meenemenHeb je ook stroom!
Het slapen maakt het juist extra gezellig en leuk. Natuurlijk is een schoon bed en een douche heerlijk na zo'n dag, maar als je een bikkel bent, maak je of de douche op de manege schoon of je stapt onder de tuinslang op de wasplaats. Met een beetje geluk heb je zelfs warm water
En daarna allemaal lekker rond de vuurkorf, deken van paard om je heen, drankje erbij. Echt, kijk nu al weer naar de tinkerdagen uit![]()
Je moet er echt samen wat van maken, dan komt het goed
Liesbethje schreef:Als het door gaat wil ik dan ook graag blijven slapen, denk dat dat juist wat extra's geeft en wat hierboven al gezegd is, of het gezellig wordt of niet ligt toch vooral aan jezelf!
HafNap schreef:Ik heb het beide jaren dat ik geweest ben reuze gezellig gehad hoor! Dat moet je toch zelf doen, het gezellig maken. Wil in 2013 weer meedoen en blijf dan ook weer slapen. Was inderdaad koud in de trailer en een warme douche is fijn, maar daar geniet ik dan thuis weer wel extra van!