En knappe Agnus, bijna net zo knap als zijn (half)zus..
Vandaag met Willy onderlinge wedstrijd gehad op de club.. Was verkleed, ik was als musketier.. We waren 2e met 205 punten en hadden ook de originaliteitsprijs
Chasey
Geplaatst: 18-12-11 00:28
Zoo pfff ben er ff een tijdje niet geweest. Druk druk en ziekkies, Loop dus ook ff achter met bijlezen. Ik ga verder bij blz 44, anders wordt het me wel een beetje te veel.
Silkaay, Lekker je hafje klaarmaken om te rijden? Mooie voorpluk zeg! Lekker vol. Stenzotje, Ik heb geen verstand van ogen, maar ik vindt zijn oog een beetje eng hahaha Wel leuk wit hoofdje! Change3x, Wat een leuk ondeugend hoofdje. Nu vraag ik mij af of je in de zomer zijn neus moet insmeren met zonnebrandcreme. Hij is erg roze! Tinus, Haha wat een geluk! Zo in dezelfde positie. Lekker grazen! Naskapower, Zo wat een verschil, mooie lange manen hoor. En wat groeid dat snel in 3 jaar tijd! Farolover, ook al van die dikke lange manen, en een sneeuw snorretje Taat, Leuke haf heb je, volgens mij wel een grote, of lijkt het zo op de foto? Naskapower, Coupe haar in de war Leuk winters kerstkaartje! xPenny, en van een wintersplaatje ineens naar een zomer plaatje! Mooi zo op dat veld! Marlis, Peeps lekker aan de wandel tijdens het longeren. Hilly, Stoere haf! Lekker racen! Nathatlie, Lekker ritje langs het water. Ook al een haf met zo'n dikke bos manen Viet, die tweede foto is leuk, maar je kunt bv ook die draden weg fotoshoppen! Dan wordt ie nog mooier! xDaantjxx, Lekker in de drek racen Dat wordt poetsen! Laurahh, Wat een lekkere fluffy oortjes!! Schattig hoofdje. Marlis, Lekkere bos hoor! Evelyne, Mooi die forto van jullie twee! Die tweede foto is ook mooi! Marlies, Haha drafbalkjes met een sprongetje nemen, kan natuurlijk ook. Is leuker en ben je sneller klaar Springt leuk! Sita, Ziet er leuk uit! En hij loopt ook goed.
Vandaag ondanks het dreigende/slechte weer toch lekker met James naar buiten geweest. En we hebben ons wel weer vermaakt!
En nadat we weer thuis waren, mocht James nog ff komen knuffelen voor een snoepje.
Voor de mensen die het leuk vinden heb ik een filmpje van vandaag duurt 6 min. Aan het begin stuk de buitenrit en James die bijna onze Duitse Herder ondersteboven gegaloppeerd (Hond zijn eigen schuld). En aan het eind van het filmpje nog wat VD dingetjes op het blok. http://www.youtube.com/watch?v=HSPMeetXEE0
Kyra wel ja, over de andere veulens zwijgen we maar. Was best geschrokken gister.
lauraenabe
Geplaatst: 18-12-11 15:26
Zo Kanjer heeft er zin in Willy heeft een leuk hoofd! loopt knapjes maar pas op dat hij niet teveel op de voorhand komt Knap dat james zo knuffelt. Als ik dat met een snoepje zou doen zou abe niet zo voorzichtig zijn En wat is kyra klein tussen al die andere paardjes
Hier ook Abe weer eens ik heb al 3 maanden geen wedstrijd gehad en dat was aan Abe te zien ik heb vandaag een boel overtollig haar weg geknipt en zijn voetjes gewassen. Staart heb ik nog even laten zitten (hij ging toch weer de blubber in )
Ook heb ik voor de tweede keer knotjes gemaakt bij hem en vind het zelf toch wel stoer staan bij hem. Weer eens wat anders dan een hengstenvlecht.
En Abe leert de spagaat wat heel goed gaat! Hij stapt nu goed dat zijn achterbenen moeten blijven staan en hij doet steeds een stapje ruimer.
James hangt niet op mij hoor! Denk je dat ik het gewicht van een paard in m'n nek wil hebben? Nee hoor hij blijft netjes op zijn eigen benen staan en steunt niet op mij. Ik vertrouw James, ik vind het niet gevaarlijk.
@Viet, sterkte! Ik hoop dat het allemaal meevalt! @ DDW, succes met je beslissing. Je weet ik ben fan van Manchester! @ Daantje, Stella is zich lekker vies aan het maken in de blubber @ Laurahh, leuk koppie heeft Belle. @ Marlis, hoop dat je een fijn plekje voor haar vind @ Evelyne, mooie foto's en fijn dat hij braaf was buiten @lauraenabe, knotten staan erg stoer bij Abe @_Aurora_ gave foto's zeg! jij durft zo zonder zadel en hoofdstel op het strand! echt mooie stoer hoor
ik heb gisteren wedstrijd gehad met Allstar (clubkampioenschappen) en was 3e met 188 punten in het L1. hij was een beetje heet en losrijden ging niet zo goed.We reden met 10 man de bak dus dat was niet erg fijn
Wat een knappe haflingers allemaal Vind het altijd zo leuk om te zien dat er toch nog zoveer verschil in elke haf zit. @ DDW: Wat vervelend dat je Manchester moet verkopen. Ik heb hem in Ermelo ook gezien en vind het een erg mooi dier. Helaas red ik het op dit moment financieel nog niet om een 2e haflinger te onderhouden maar anders was ik zeker geïnteresseerd in hem geweest! Heel veel succes met je beslissing.
Oók ik wil toch even heel trots mijn foto showen van vandaag.
Ik help iemand met het trainen van haar jonge 3jarige fries. We willen hem langzaam aan verkeersmak maken door hem mee te nemen op wandeling. Ik bind hem vast aan Anjo die hem prima aankan! Zo fijn om te zien hoe Anjo zich als voorbeeld goed gedraagt. Hij geeft deze jonge ruin zo veel vertrouwen en zorgt er ook voor dat hij niet zomaar weg rent aangezien Anjo toch een heel stuk sterker is en hem veel beter in bedwang kan houden dan wij samen.
Hij was echt super braaf en je zag echt hoe Tjisse op Anjo vertrouwd als hij iets spannend vind. Ben zo trots op hem!
Ik liep aan de andere kant van Anjo maar voor de foto hield Yvonne ze even samen vast. Als Tjisse onderweg twijfelende zag je Anjo hem aanmoedigen met zo'n blik van 'kom op! daar is niets aan de hand'
pagina 46 @ Viet leuke foto's van lot @ xDaantjxx stella vermaakte zich zeker wel hé ^^ @ Laurahh ze heeft echt een mooi hoofdje (bovenste haf) Vooral de aftekeningen < 3 @ Marlis grappige foto's @ Evelyne die bovenste is er eentje om in te lijsten
pagina 47 @ marlies405 Die bovenste foto is GENIAAL!!! @ Chasey is hij op de bovenste foto nu wel of niet aan het neuzen? (ik kan het niet zien namelijk) @ Marlis wat een leuke peuter @ lauraenabe knotten staan leuk @ _Aurora_ Ik vind jou haf geschoren echt wat hebben (meestal vind ik de wintervachten mooier) @ Story leuke bles @ Aartje stoere haflinger ^^
Annienke
Geplaatst: 19-12-11 09:39
@ Evelyne: dat koppie van jouw Haf
Verder ook weer prachtige haffies gezien, als ik overal op moet reageren kan ik mijn baan wel opzeggen...