Maar ik heb vriendinnen in de paardensport, en mijn gezin. Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Maar ik heb vriendinnen in de paardensport, en mijn gezin. 
(www.desporthaflinger.nl) Nessie schreef:Nou ja, als het dan maar niet het weer van de zondag van afgelopen jaar isMeestal is Ermelo goed weerDuimen op Ermelo-weer

dood hier.
Aankomend weekend laatste weekend thuis vóór 21 augustus, dus dan mag het weer wel even meewerken, zodat ik in ieder geval nog wat kan dressuren en nog een buitenritje kan gaan maken voor haar conditie. De rest is dan aan mijn verzorgster. Wordt dus heel erg afwachten hoe Wencke er voor staat tijdens het weekend!
Met die keiharde wind en moeras bak kan ik niet rijden want ik heb alleen een buitenbak tot mijn beschikking..
! Vooral Wolder weet even niet wat hij met al die energie moet
Dat krijg je van die wind en indd beperkt naar buiten.
Nu wil papa wel een paar keer naar een binnenbaan taxi'en 
Dat tentje zou ik meenemen naar Ermelo om alle spullen in te dumpen. Tentje heeft de Zwarte Cross alleen helaas niet overleefd, dus moet er een nieuwe komen
Papa wil meteen een grotere, dus nu hebben we 2 joekels van tenten bij dalijk! Ik vind het niet erg heurrrr haha!
Yvank_ schreef:Gaan er hier eigenlijk ook nog mensen naar de haflingerdag in Lunteren 17 september a.s ? Elite en herkeuringen, en M en Z dressuur en nog shows meende ik.

Paulusjuh schreef:Weten jullie hoe het zit qua starten op gras of zand? En gebruiken jullie altijd stiften? Mijn haf staat namelijk rondom op ijzers maar heb die dingen nog nooit gebruikt...
(Ik doe onderling 2 proefjes).