Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
knabbelgirl schreef:en de dressuur een euroriding luxor, al zit de diamant ook goed
en het hoofdstel de kieffer katharina
Babsie_Flash schreef:Maar... wat voor dekje wil je daar nog meer bij hebben naast dat witte dekje?
Babsie_Flash schreef:knabbelgirl schreef:en de dressuur een euroriding luxor, al zit de diamant ook goed
en het hoofdstel de kieffer katharina
de Kieffer Katharina heeft Viet in het bruin
knabbelgirl schreef:Babsie_Flash schreef:Maar... wat voor dekje wil je daar nog meer bij hebben naast dat witte dekje?
ja een pk coral of een scapa red/chocobruin
knabbelgirl schreef:vertel wat was er moon
Babsie_Flash schreef:Scapa heeft ook hele mooie dekjes!
knabbelgirl schreef:O@#HR(*#@!YJA sommige mensen denken echt dat omdat ik die crystal set wil ik verwend ben of de waarde van geld niet ken ofzoIk betaal mijn paard helemaal zelf hoor! niks is van mijn ouders wat dat betreft(aanschaf paard en dekjes enz is allemaal van mij) mijn ouders dokken alleen voor de DA, helft van de stalling omdat ik met school in de knoop zit en mijn zadel
knabbelgirl schreef:O@#HR(*#@!YJA sommige mensen denken echt dat omdat ik die crystal set wil ik verwend ben of de waarde van geld niet ken ofzoIk betaal mijn paard helemaal zelf hoor! niks is van mijn ouders wat dat betreft(aanschaf paard en dekjes enz is allemaal van mij) mijn ouders dokken alleen voor de DA, helft van de stalling omdat ik met school in de knoop zit en mijn zadel
Babsie_Flash schreef:Ik zat ook te twijfelen om je te SMSenof je echt niet meer in ons topic wilde komen
Monica_86 schreef:knabbelgirl schreef:O@#HR(*#@!YJA sommige mensen denken echt dat omdat ik die crystal set wil ik verwend ben of de waarde van geld niet ken ofzoIk betaal mijn paard helemaal zelf hoor! niks is van mijn ouders wat dat betreft(aanschaf paard en dekjes enz is allemaal van mij) mijn ouders dokken alleen voor de DA, helft van de stalling omdat ik met school in de knoop zit en mijn zadel
cristal set?? ff foto
ach sommige mensen, niks van aantrekken!!