Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Wentos schreef:kinderen die door de tuin fietsen?? is dat normaal?
Ik moet zo weer aan het werk..
Hilde_q schreef:maakt niet uit hoor :0 maar komend weekend ben ik er nie zo vaak dus eigenlijk moet het topic vanavond wel vol
Babsie_Flash schreef:4 december a.s. is er de jaarlijkse ledenvergadering en daarna houden wij een verloting!
dlientjuh schreef:mijn behaalde cijfers van de toetsweek :
bio 6.9
maatschappij 6.8
levensbeschouwing 6.8
nederlands 6.4
economie 7.1
kunstgeschiedenis 8
nu geschiedenis nog , hoop dat het een voldoende is
dan heb ik gewoon 0 onvoldoendes gehaald in de toetsweek
lotteluvah schreef:Wentos schreef:ow mensen vanavond is feestavond van ons koetsen volk (menvereniging) en met de verloting is de hoofdprijs altijd een veulen.. hoop dat m'n papa of mama die wint, heeft Assunta eindelijk een vriendje!haha
Ik duim voor je !
Hilde_q schreef:trouwens ik loop al steeds minder met mijn krukken alleen mijn been is plotseling heel dik
maar iik moet zondag weer werken dus ik moet wel gaan lopen
Hilde_q schreef:lotteluvah schreef:
Pff vervelend!
Beterschap
straks bh's kopen met mijn krukken
Hilde_q schreef:deel 9 duurde langer dan 3 weken deze duurt minder dan 2 weken dan moet deel 11 in een week vol zijn
lotteluvah schreef:Emmaaa
Proest, die kinderen liepen in de plantenbakken
Ik keihard op het raam bonken. Ze keken me aan en renden zo weg.
lotteluvah schreef:
Citaat:Je kunt niet zo snel een bericht plaatsen na je laatste bericht
Hilde_q schreef:ahh leraar zit op mijn lippen
Hilde_q schreef:ahh leraar zit op mijn lippen
lotteluvah schreef:Waarom ben je btw blij?
knabbelgirl schreef:oeh ik heb morgen mijn L1 debuut en ik scheit hem![]()
een aantal mensen van mijn vereniging kijken heel erg op Katie en mij neer terwijl we echt heel erg vooruit zijn gegaanEn ik mag dus ook niet in het 4tal omdat ik een haf heb enzo en ik vind dat zo'n gezeik! En dan is me beste vriendin ook nog zo: zij rijd M1 en ik dus B/L1 maar ik heb natuurlijk ok bij coby gezeten en gereden. En daar heb ik echt paarden gereden die vet hoog liepen en heb ik heus wel dingen geleerd. En als Katie dan iets kan wat die van haar moeilijk vind of niet kan is het echt zo van "dat lijkt me sterk, knap hoor"*sarcastisch* en dat vind ik zo stom! Wedstrijd niveau zegt niet alles, en ook het kunnen van het paard niet
Of ben ik nu zo dom
knabbelgirl schreef:lotteluvah schreef:Waarom ben je btw blij?
wie is blij? ik blij?
lotteluvah schreef:Hilde_q schreef:ahh leraar zit op mijn lippen
Dat klinkt zoo grappig
lotteluvah schreef:knabbelgirl schreef:oeh ik heb morgen mijn L1 debuut en ik scheit hem![]()
een aantal mensen van mijn vereniging kijken heel erg op Katie en mij neer terwijl we echt heel erg vooruit zijn gegaanEn ik mag dus ook niet in het 4tal omdat ik een haf heb enzo en ik vind dat zo'n gezeik! En dan is me beste vriendin ook nog zo: zij rijd M1 en ik dus B/L1 maar ik heb natuurlijk ok bij coby gezeten en gereden. En daar heb ik echt paarden gereden die vet hoog liepen en heb ik heus wel dingen geleerd. En als Katie dan iets kan wat die van haar moeilijk vind of niet kan is het echt zo van "dat lijkt me sterk, knap hoor"*sarcastisch* en dat vind ik zo stom! Wedstrijd niveau zegt niet alles, en ook het kunnen van het paard niet
Of ben ik nu zo dom
Pff dat vind ik echt de grootste onzin die er is.
Ik vind he veel knapper als iemand met een koudbloed op hoog niveau rijd dan met een kwpn (bijv).
Gelukkig is onze stal helemaal koudbloed.
knabbelgirl schreef:Ik vind het niet zozeer knapper, maar van doorzettingsvermogen getuigen. Ik bedoel, het is echt moeilijkbuiten mijn provincie rij ik niet eens omdat ik gewoon geeneens een eerlijke kans krijg