Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lenexa schreef:Lekker bezig met Doortje!
Loom kan inderdaad nog meerdere redenen hebben, ze heeft het ook snel warm met die dikke vacht. En ze krijgen graszaad hooi, dus daar krijgt ze ook niet alles uit kwa energie en vitamines. Vandaar het zoeken naar het juiste voer.
Vooral omdat meerdere er last van hebben ook niet iets om zorgen over te maken, hoop wel dat ze snel weer wat voorwaardser is. Toch een stuk fijner te rijden!
K_nolan schreef:Wolf heeft een nieuw vriendjeouder shetlander hengstje van de staleigenaar. Net 20 min bij elkaar gezet en dat ging goed, dus als het goed blijft gaan kunnen ze vaker spelen.
[ [url=m/k8qlPz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Coalizione schreef:Ik ga 9 november bij een haflinger merrie kijken, 12 jaar en ze is echt prachtig! PeerAppel had me een goede advertentie gestuurd en het is ook nog redelijk dicht in de buurt. Ben echt super benieuwd hoe het gaat gaan en of ik een klik met haar heb
Coalizione schreef:Ik ga 9 november bij een haflinger merrie kijken, 12 jaar en ze is echt prachtig! PeerAppel had me een goede advertentie gestuurd en het is ook nog redelijk dicht in de buurt. Ben echt super benieuwd hoe het gaat gaan en of ik een klik met haar heb
Coalizione schreef:Coalizione schreef:Ik ga 9 november bij een haflinger merrie kijken, 12 jaar en ze is echt prachtig! PeerAppel had me een goede advertentie gestuurd en het is ook nog redelijk dicht in de buurt. Ben echt super benieuwd hoe het gaat gaan en of ik een klik met haar heb
Oke grapje ik ga vandaag al kijken, ben erg benieuwd
Coalizione schreef:Aaaaah het was echt geweldig, echt een paard wat precies bij mij past en waar ik ook echt naar op zoek ben. Voor foto’s kunnen jullie op @goldenhorse.jolina op instagram kijken. Ben benieuwd wat de huidige eigenaresse gaat beslissen, hoop natuurlijk dat ik het ben maar ik moet eventjes wachten
Flicka12 schreef:Coalizione schreef:Aaaaah het was echt geweldig, echt een paard wat precies bij mij past en waar ik ook echt naar op zoek ben. Voor foto’s kunnen jullie op @goldenhorse.jolina op instagram kijken. Ben benieuwd wat de huidige eigenaresse gaat beslissen, hoop natuurlijk dat ik het ben maar ik moet eventjes wachten
Oh wauw wat een knapperd!! Sterkte met wachten