Komt van zelf denk ik ( na mijn school denk ik) tjoepkes wat een geweldig woord :p ja komt al aardig dicht bij maar zoals farah nog loopt zou je niet zeggen dat ze nog een maandje moet
Doranka, ik wil graag mn rijbewijs al hebben egzien ik vanaf september in maasluis/maasdijk ga werken. Met ov ben ik 1.5 uur onderweg en brommer driekwartier, dan is auto fijner met vroege en late diensten. dus hopelijk hoef ik niet al te lang met ov / brommer. Maar heb do nog een sollicitatie voor een ander bedrijf.
Dankje flurk
Echt niemand interesse in freemax boomloos zadel, vandaag als verjaardagsstunt in prijs verlaagd naar 200,-
Tiso
Geplaatst: 29-03-11 10:15
GEFELICITEERD
oeeeh de datums voor het bevallen van de paarden komt steeds meer dichterbij Lotus moet nog 3 maand
ik ben druk bezig met alles regelen voor mijn haflinger merrie. ze blijkt een niet geldig paspoort te hebben. en moet nu alles regelen dat ze een goed paspoort krijgt. moet ook via de DA een verklaring van juistheid van chip en dergelijke laten invullen en ga zo maar door. dit kan zeker nog wel meer als een maand alles bij elkaar duuren. ze komt dan bij het haflinger stamboek in het wacht regitster te staan. maar dan heeft ze wel een oficeel goedgekeurt paspoort. en staat ze op mijn naam. weet alleen niet of je bij de gene waar we haar gekocht hebben (in 2009) het nog op kunnen terug halen kwa alles. als iemand daar ervaring mee heeft hoor ik het graag.
Inderdaad wat farahtjuh zegt, moet je naar boven in Groningen of richting Bellingwolde, dat is dan wel weer richting Duitsland, maar echt súper goedkoop.
Mijn broers hadden gelijk toen ze 18 waren hun autorijles
Aah wat een gedoe line!
Peeps ziet er goed uit .
Vanmiddag weer eens heeeerlijk paardgereden Wil haar vanaf zaterdag weer wat serieuzer oppakken, nu om weer een beetje te 'wennen' en der energie eruit te krijgen . Twas wel heerlijk
Ik moet het zelf betalen mijn rijbewijs dus dan is het wat anders. En opzich kan ik wel al beginnen met het geld wat ik heb maar peeps staat op springen ook...
Peeps haar nieuwe hoofdstel is binnen, hoop dat hij past. Ga nu nog even naar stal fietsen even passen:) haha. En gelijk peeps nog even buiten gooien.
no! gister en vandaag lekker 12.15 uit, morgen half 5!
Anoniem
Geplaatst: 29-03-11 18:34
Heey meiden...
Hier gaat alles niet zo goed =(
Wat ik wel leuk vind is dat ik er net achter kom dat een filmpje van mij die ik 2 maand gelden op youtube had gezet & het niet dee dat die het nu wel doet!